Opheffing Triple-S

Beste duikbootvrienden,

Na enige jaren met veel plezier Triple-S te hebben gerund heb ik besloten om daarmee te stoppen. De vraag is sterk afgenomen waardoor het hobbymatig onderhouden van de site en de service niet meer reëel is. Per Mei 2015 zal de site dan ook uit de lucht gaan.

Ik heb nog voorraad waarmee ik enkele items nog uit kan leveren, zoals een LC1 Systeem, enkele magneetschakelaars en een aantal lipo-savers. Mocht hier interesse voor zijn bied ik dit aan tegen 25% korting, zolang de voorraad en beschikbaarheid strekt.

Ik wil iedereen die de afgelopen jaren één of meerdere items bij mij heeft gekocht danken voor het vertrouwen. Bovenstaande houdt uiteraard niet in dat de duikbotenhobby de rug toe keer. Het blijft me fascineren, al zijn er tegenwoordig ook andere vlakken van de modelbouw waar mijn interesse ligt.

Tripple-S Seabottom Submarine Systems

Heb ik nu alleen dat gevoel?
Of is het zo dat stilaan alle modelbouwers en sites ermee stoppen?

nee je hebt niet alleen dat gevoel
maar ik denk dat het aan de NVA liegt hier in België

ik bouw langzaam verder maar nu is het in de kelder toch wat te koud om iets te doen
want ik haal de 18° niet en dan kun je niet polyesteren

gr raf

Lex,

Je triple-S systeem bevalt heel goed in mijn K-XVIII, maar met name jouw steun bij het bouwen van mijn beide duikboten was fantastisch! Hartelijk bedankt daarvoor!
Ik ben aan het bedenken wat mijn volgende project wordt - heb wel een idee maar geen tekening en ik laat je weten hoe het gaat.

Hoop wel dat je je walrus weer varend maakte - die was een grote inspiratiebrong voor mijn houten boten.

Freek

Dank je Freek, graag gedaan!

De Walrus staat inderdaad op mijn lijstje met goede voornemens voor 2015. Wordt tijd dat die weer operationeel wordt!

Je weet toch hoe dat gaat met goede voornemens Roel ... :sleeping: t'Is een beetje afhankelijk van de verder modelbouwgerelateerde workload, maar ik heb goede hoop!

"Hoop" is ook een strategie - maar niet altijd een goede!

Ik ben ook met een tussenprojectje begonnen (naast de reparaties die nodig zijn)!

Ik lees het al weer .... wat een vertrouwen ... :( Moet ik daar het nieuwe jaar mee in ?? ;-)

In ieder geval wens ik een ieder een fijne jaarwisseling straks, en een heel goed 2015!! :yes::yes::yes::bday::bday:

Back