Mooi rood is niet lelijk... ik vindt het wel wat hebben hoor zo in een 'andere kleur'. De mijne is helemaal blauw, misstaat ook niet (wit ook niet trouwens).
In het echt is ie minder mooi hoor, gewoon lekker in de lucht bekijken dan ziet het er goed uit. Ik heb deze Cirrus van een oude man over genomen die de Cirrus met een kus op de neus overhandigde. Hij heeft er veel wedstrijden (LSF?) mee gevlogen. Er zit een extra set vleugels bij met een dubbele knik om minder hoogte te verliezen in de bochten blijkbaar.
Vooralsnog alleen de electronica geinstalleerd en geen restauratiewerk aangevangen. Ook wel eens lekker om een kist te hebben om gelijk mee te vliegen. Op zich verdient ze wel een restauratie, maar geen idee of ik dat nog ga doen, eerst maar eens vliegen.
Vanmiddag even met Harry op het industrieterrein van Heteren geweest waar we een prachtig veld hebben. Het was een beetje vochtig en mistig, maar de Cirrus moet haar maiden krijgen. Zover is het helaas niet gekomen. Na meerdere handstartjes en aanpassen ZP vloog de Cirrus echt heel erg mooi. Ver het veld over en netjes geland.......maar bij de landing zag ik ineens een boeggolf omhoog komen. :shock:
Snel ernaar toe, en ja hoor, op dat gedeelte van het veld stond zo'n 5cm water.

Dat konden wij niet zien vanwaar wij de Cirrus opgooiden, en ze zweeft zo mooi lang door.......
Anyway, kap open, water eruit, stroom eraf en tja, dan de reeds uitgelegde hoogstartlijn maar weer oprollen en naar huis. De electronica ligt nu te drogen, maar dat komt wel goed. De Cirrus zweeft heel mooi, kan niet wachten om haar aan de hoogstart te hangen.
Zondag gaat ze natuurlijk mee naar het VGG treffen.