Hallo,
Mijn eerste kistje waar ik mee heb leren vliegen is een jumper 25 van seagull models.
Specs:
Wing span - (54.5'') 1380mm - Wing area - (490 sq. ins.) - Requires 25-32 2-stroke or 30FS 4-stroke - Radio required 4 ch
Best een leuk vliegend vliegtuigje eens je het onder de knie hebt.
Zoals iedereen weet maakt mn dikwijls brokken tijdens het leren vliegen.
Dit vliegtuigje is dikwijls tegen de grond gegaan en werd dan gewoon zeer snel samen gelijmd om snel weer te kunnen vliegen.
Het vliegtuigje ziet er niet meer uit door het vele herstellen en hangt nu al zo'n 5 jaar aan het plafond.
Nu is het eens tijd om dit vliegtuigje eens mooi op te knappen.
Vind het jammer om hem in de vuilbak te gooien omdat het best wel een leuk vliegend kistje is.
Ben er reeds al een paar dagen aan begonne en heb al heel wat kunnen doen.
Hier zal ik mijn verslagje plaatsen.
Mvg Wes.
Mijn eerste kistje waar ik mee heb leren vliegen is een jumper 25 van seagull models.
Specs:
Wing span - (54.5'') 1380mm - Wing area - (490 sq. ins.) - Requires 25-32 2-stroke or 30FS 4-stroke - Radio required 4 ch
Best een leuk vliegend vliegtuigje eens je het onder de knie hebt.
Zoals iedereen weet maakt mn dikwijls brokken tijdens het leren vliegen.
Dit vliegtuigje is dikwijls tegen de grond gegaan en werd dan gewoon zeer snel samen gelijmd om snel weer te kunnen vliegen.
Het vliegtuigje ziet er niet meer uit door het vele herstellen en hangt nu al zo'n 5 jaar aan het plafond.
Nu is het eens tijd om dit vliegtuigje eens mooi op te knappen.
Vind het jammer om hem in de vuilbak te gooien omdat het best wel een leuk vliegend kistje is.
Ben er reeds al een paar dagen aan begonne en heb al heel wat kunnen doen.
Hier zal ik mijn verslagje plaatsen.
Mvg Wes.
Laatst bewerkt: