Fotor
Forum veteraan
Jan-Hein is zojuist langsgeweest en we hebben wat zitten filosoferen over dit project. Ik heb besloten dat er nieuwe vleugels gebouwd gaan worden. Het zal erg moeilijk zijn de verdraaiing uit de huidige vleugels te halen, en eigenlijk zijn ze ook niet zo heel netjes gebouwd op wat punten. JH heeft aangeboden de vleugels te bouwen, maar misschien doe ik het gewoon zelf. Daar denk ik nog even over na. Als we dan toch bezig zijn krijgt de kist ook een nieuw hoogteroer. Alleen de romp en het stabilo blijven dus origineel.
De romp is netjes gebouwd en ook netjes bekleed met zijde. Ik ga maar niet proberen de zijde te verwijderen, maar ga de romp verven in (ongeveer) dezelfde kleur als de vleugels. Het stabilo wordt wel opnieuw bekleed.
Zo wordt de klus een stuk uitgebreider dan origineel gepland, maar ik zocht toch een bouwproject. En aangezien ik vleugels leuker vind dan rompen is dit eigenlijk wel leuk. Maar ja, JH bouwt ook graag en netjes. Zelf vleugels bouwen zorgt dat een nieuw compleet project een stuk naar achteren schuift. Even over borrelen.
De romp is netjes gebouwd en ook netjes bekleed met zijde. Ik ga maar niet proberen de zijde te verwijderen, maar ga de romp verven in (ongeveer) dezelfde kleur als de vleugels. Het stabilo wordt wel opnieuw bekleed.
Zo wordt de klus een stuk uitgebreider dan origineel gepland, maar ik zocht toch een bouwproject. En aangezien ik vleugels leuker vind dan rompen is dit eigenlijk wel leuk. Maar ja, JH bouwt ook graag en netjes. Zelf vleugels bouwen zorgt dat een nieuw compleet project een stuk naar achteren schuift. Even over borrelen.