opknappen kyosho optima mid

niet heel erg opzich.

stuk of 5 gaatjes, "sideskirts" zijn zo hier en daar gescheurd en verbogen, en aan de twee achter/onderzijdes (moeilijk uit te leggen...) is het helemaal weg, dat is bijna niet te herstellen (of met veel moeite als ik er een soort balsa geraamte of iets dergelijks voor zou maken)

Jacar

bij mij kost het geen geld, enkel tijd. Mocht je gerief liggen hebben, doen. Anders is inderdaad vervanging wellicht logischer.
Het is ook gewoon leuk en je leert er wat van.

Das zeker waar, maarja dan zou ik glasvezel+epoxy moeten aanschaffen (opzich wil ik ook vleugels gaan glassen dus ik zou het gewoon een poging kunnen geven dan)

Jacar

Hallo Shamrock in of bij maastricht gaf een tijdje geleden een optima kado als je voor 100 euro of meer bestelde bij hun.

Misschien hebben ze daar nog onderdelen, of misschien nog hele bouwdozen.

hoop dat deze tip nuttig is voor je,

Mvg,

marcel en daphne

Hallo,

Het word vanmiddag weer tijd voor een update!
ik heb in de afgelopen weken de laatste dingetjes bij elkaar gezocht en gekocht.

ik heb nu:
Acoms 2,4ghz zender
Element V2 17T
Nosram razor evolution (speciale wedstrijd uitvoering)
en voorlopig rij ik met 5cellen 4200mAh gemachted (van SMC)

Ik moet alleen nog een leuke ladertjes ergens zien te scoren, want ik heb nu alles maar kan nog niet rijden, omdat ik mijn cellen dan leeg zou moeten laten... (niet zo goed volgens mij)

Vanmiddag komen er wat foto's van.

mvg
Jacar

de nieuwe foto's laten nog heel even op zich wachten, omdat ik wat problemen met mijn nieuwe regelaar heb (wil nog niet rijden:()

Jacar

laat maar wat foto's ervan zien;)
ik zet mijn foto's er via photobucket op

en ik ga vanavond nog proberen om wat kliekjes van de mijne te maken!

Jacar

helaas is het chassis een beetje gatenkaasachtig...(leuk woord)
ik vond het een beetje zonde van mijn hardware dus ik ga hem of verkopen of een goedkope regelaar ervoor kopen en dan ga ik opzoek naar een dunne lexaan plaat of iets dergelijks om een undertray te maken.

want ik voel er niet zoveel voor om hem na elke rit uit elkaar te moeten gaan halen...
of is dat gek?

Jacar

helaas is het chassis een beetje gatenkaasachtig...(leuk woord)
ik vond het een beetje zonde van mijn hardware dus ik ga hem of verkopen of een goedkope regelaar ervoor kopen en dan ga ik opzoek naar een dunne lexaan plaat of iets dergelijks om een undertray te maken.

want ik voel er niet zoveel voor om hem na elke rit uit elkaar te moeten gaan halen...
of is dat gek?

Jacar

dat is gek, maar na elke rit is ook wat overdreven. Het is bv anders om in gras en bladeren te rijden dan in nat zand of zo.

Back