Oplichter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal het voor de 3de keer herhalen (sommige nemen wel de moeite om te reageren maar niet om alles door te lezen): Ik en volgens mij ook niemand anders stelt moderators/ beheerder aansprakelijk. Het is/was mijn risico. Maar als ik via 1 simpel mailtje kan laten zien dat ik belazerd ben lijkt mij een ban of iets dergelijks inderdaad op zijn plaats.
Maar goed. Ik zal die oplichter wel weer ff lastig gaan vallen. Ik vrees alleen dat hij mij dan gewoon kan blokken en dan wordt het zo moeilijk lastig vallen.

Gr.

Rob

PS Berto: 260 km rijden voor wat onderdelen vond ik zelf wat te gek. Vandaar.

Berto,

Was mijn eerste reactie ook. Topic op slot. Maar na het lezen blijkt het een relevante discussie die goed gevoerd wordt. Er worden geen mensen zwart gemaakt. Als mensen opgelicht worden (bewezen) volgt er wel degelijk actie maar de beoordeling is niet zo makkelijk.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Net een bericht gestuurd naar de wandbetaler en waarrempel. Ik krijg gelijk een reactie terug dat hij morgen het geld gaat overmaken. Onder het motto eerst zien dan geloven. Wacht ik het ff af.
Misschien heeft dit topic wel wat geholpen:)

Groet,

Rob

Haha laten we het hopen ;) En volgende keer voor jouw eerst wat beter onderzoek doen naar de persoon in kwestie. Is die over het algemeen veel op het forum aanwezig, kennen veel mensen hem. Heeft ie veel te koop staan, en hoe gaan die verkoopdraadjes...

En anders via paypal gaan betalen. Als je hiermee betaald en er gaat iets mis, kun je er via paypal een geding voor openen. Als je dan bewijst dat verkoper slecht handelt. Trekt paypal zelf het geld eraf, en stort het direct terug op je eigen rekening.

Wij zijn zo, als Burp al zegt, geen partij, wel is het zo dat als er BEWEZEN aan oplichting gebeurt, de beste persoon, hier DIRECT een permban krijgt, en nooit meer welkom is hier!
Dat soort volk moeten we hier niet. Simpel.

Het bewijzen , daar zit nogal het probleem. In jouw geval sta je met een pb sessie wel sterk. Tuurlijk zou je deze zelf kunnen aanpassen, maarvergeet niet dat Robert, inzicht heeft, in ALLE pb's. Dit gebeurt enkel waneer er "iets" speelt, en ook enkel na een goede overweging, dus hij kijkt niet zomaar Pb,tjes na...

Het gaat erom dat de mogelijkheid er iig is, en dat kan soms HEEL handig zijn in deze situaties.

Wij zijn zo, als Burp al zegt, geen partij, wel is het zo dat als er BEWEZEN aan oplichting gebeurt, de beste persoon, hier DIRECT een permban krijgt, en nooit meer welkom is hier!
Dat soort volk moeten we hier niet. Simpel.
Dat klinkt goed. Mits goed bewezen.
Het bewijzen , daar zit nogal het probleem. In jouw geval sta je met een pb sessie wel sterk. Tuurlijk zou je deze zelf kunnen aanpassen, maarvergeet niet dat Robert, inzicht heeft, in ALLE pb's. Dit gebeurt enkel waneer er "iets" speelt, en ook enkel na een goede overweging, dus hij kijkt niet zomaar Pb,tjes na...

Het gaat erom dat de mogelijkheid er iig is, en dat kan soms HEEL handig zijn in deze situaties.
Dit soort mogelijkheden zijn er technisch natuurlijk altijd.
Vraag me trouwens af, hoeveel PBs worden er gemiddeld per dag verstuurd op MBF? Denk dat Robert er niet eens tijd voor zou hebben om ze allemaal te lezen ;)

Denk dat het voor jullie (Mods) vaak geen makkelijke keus zal zijn...

--
Joost

Als iets wat je gekocht hebt niet naar je zin is, kun je het best woorden als "genaaid" en "rotzooi" niet gebruiken. Je hebt namelijk geen poot om op te staan. Als je dan ook nog "oplichter" gaat roepen zal dat de situatie niet verbeteren.

Rhelie, het probleem zat hem niet zozeer in de spullen als ik goed lees. Het probleem is dat het beloofde geld niet teruggestort wordt.

Precies. Spul was geleverd maar na overleg weer retour gestuurd. Geld zou worden teruggestort maar was niet gebeurd.

Ik geloof dat we nu trouwens op het punt komen om hier een einde aan te breien. Issue wordt opgelost. Details zijn bekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back