Wie o wie heeft er een oplossing?
Gisteren mn maiden gemaakt. Heb al wat copters in elkaar gezet, maar dit ben ik nog niet tegen gekomen. Dji zender en ontvanger. Props zitten er goed op cw en ccw etc etc.
Motoren draaien de goede kant op.
Naza dans gedaan.
Gps mount goed uitgemeten.
Zou eerlijk gezegd niet weten wat ik nog meer kan doen.
Zitten tarot 4114 motoren op en 30 A spider opto ESC SK
Bij het aanzeteen vd motoren ook gekeken of de quad de goede kant uitgaat. En dat klopt. Bij het naar voren hellen kantelt de quad ook naar voren. Links naar links rechts naar rechts etc.
Bij het opstijgen begint de copter meteen te draaien. heeft binnen 4 a 5 sec een rondje gedraait en is dan 2a3 meter van zijn startpunt verwijdert. Dit zowel in gps als att mode.
gains net iets omhoog gezet, maar dat werkt ook niet 140 140 160 130
Tip welkom,
alvast bedankt,
gr
Rob
Gisteren mn maiden gemaakt. Heb al wat copters in elkaar gezet, maar dit ben ik nog niet tegen gekomen. Dji zender en ontvanger. Props zitten er goed op cw en ccw etc etc.
Motoren draaien de goede kant op.
Naza dans gedaan.
Gps mount goed uitgemeten.
Zou eerlijk gezegd niet weten wat ik nog meer kan doen.
Zitten tarot 4114 motoren op en 30 A spider opto ESC SK
Bij het aanzeteen vd motoren ook gekeken of de quad de goede kant uitgaat. En dat klopt. Bij het naar voren hellen kantelt de quad ook naar voren. Links naar links rechts naar rechts etc.
Bij het opstijgen begint de copter meteen te draaien. heeft binnen 4 a 5 sec een rondje gedraait en is dan 2a3 meter van zijn startpunt verwijdert. Dit zowel in gps als att mode.
gains net iets omhoog gezet, maar dat werkt ook niet 140 140 160 130
Tip welkom,
alvast bedankt,
gr
Rob