oplossing gezocht. Tarot t960 v2 draait om as tijdens opstijgen.

Ook je lagers en asjes al eens gecontroleerd van je motoren?

Draai ze eens met de hand en kijk of ze allemaal even soepel draaien en rondgaan, als er 1 zwaarder draait dan wil de multi ook nog wel eens om zijn as gaan bewegen.

draaien allemaal even soepel. T zijn spider esc met simonK. Zover ik kan horen zijn de esc allemaal gelijk mbt tot de piepjes.

Is het trouwens normaal dat ik mijn oude vertrouwde Naza Deuntje niet meer hoor. Hoor nu wat ander gepiep. Komt volgens mij omdat ik geen dji esc heb?

Wil miss weer de E600 esc kopen. MIss is het dan opgelost?

Is het trouwens normaal dat ik mijn oude vertrouwde Naza Deuntje niet meer hoor. Hoor nu wat ander gepiep. Komt volgens mij omdat ik geen dji esc heb?

Wil miss weer de E600 esc kopen. MIss is het dan opgelost?

Als je twijfelt, verwissel dan een ESC van plaats en kijk dan wat er gebeurd.

Eindelijk vliegt ie!!!

Via een link van een Duits forum mn ecs nog een keer gekalibeert. Je kan dus met Naza je esc's calibreren terwijl de hele copter al in elkaar gesoldeert zit. Dji Dt 7 mit dr 16 wie kann ich damit Gasweg der Regler anlernen? Is wel Duits ;-). Dit icm met de motormounts nog rechter te zetten (zaten een paar toch niet helemaal recht) vliegt de tarot zo stak als een tiet.

Gisteren een mix van vliegen en hooveren(30 minuten). Vandaag 33 minuten gehooverd. Vliegt perfect. Tnx voor de tips allen!

Nu de navigatie leds voor snachts solderen en FPV monteren.

Laatst bewerkt:
Hmmm. Nu ben ik helemaal niet ervaren.
Maar volgens mij heeft men diverse malen gesuggereerd om de Esc's individueel te kalibreren. En eigenlijk ben je daar voor zover ik het snap nooit echt op in gegaan.
En of de motoren recht stonden was ook gevraagd.
Maar goed het belanrijkste is dat die nu goed vliegt.En ik heb ook weer iets geleerd.

Hmmm. Nu ben ik helemaal niet ervaren.
Maar volgens mij heeft men diverse malen gesuggereerd om de Esc's individueel te kalibreren. En eigenlijk ben je daar voor zover ik het snap nooit echt op in gegaan.
En of de motoren recht stonden was ook gevraagd.
Maar goed het belanrijkste is dat die nu goed vliegt.En ik heb ook weer iets geleerd.

Misschien ben ik idd niet duidelijk geweest en heb ik ea niet gepost. Heb iig meerdere malen geprobeerd om ze een voor een te calibreren, dit lukt ook. Allemaal dezelfde piepjes etc etc. Maar toch draaide hij weer om zn as. Toen nog een keer geprobeerd met de duitse link icm met de motormounts nog rechter te zetten vloog hij gelukig top! (Dacht echt dat ze al recht stonden, tot mn schoonpa met zn timmermansoog en waterpas me geholpen heeft)

Iig bedankt allen voor het meedenken. Daar is het forum toch ook een beetje voor. Elkaar helpen en kennis doorgeven. Niet te snel vragen eerst zoeken.... Ik weet het, maar op een gegeven moment is alle kennis welkom.

Tnx en een goed 2015

Laterzzz

Back