Opnames en onderwater opnames van de Stroep.

Mijn oprechte deelneming, Marc. Stroep zal altijd herinnerd worden, telkens er één van de duikboten te water gaat, komt Stroep terug naar voor. Beschouw het als de Genkse Nipper.

Beste Marc,

Ik leef enorm met jullie mee met het verlies van jullie geliefde Stroep. Ik wist natuurlijk dat de duikboot genoemd was naar haar, en zoiets vind ik altijd een mooie gebaar. Wat voor veel “niet honden eigenaren” wordt onderschat, is dat vele honden eigenaren een hechte en sterke emotionele band hebben met hun gezins genoot. Des te pijnlijker wordt het als je dé keuze moet maken. Ik weet hoe het voelt. Heb het meerdere malen mee gemaakt.

Een hond geeft onvoorwaardelijk. Wat je aan liefde geeft, krijg jij in 4 voud terug.

sterkte met het verlies.

Dag,

hier één van de mooiste foto's van een Stroep onder water.

Grtjs,Marc.

OIPW9Z5IXVJ.jpg
P7160024.JPG

Sportdag in Genk 10-09-22.

Gdavnd,

gisteren was het een sportdag op de sportpleinen van Genk.
Veel regenbuien gehad,maar toch heel veel kinderen komen varen met de duwbootjes.
Ook met de Stroep gevaren.
Had ook een duikbootje vanonder het stof vandaan gehaald.Het werkte niet meer,maar een goede vriend heeft hem terug in orde gemaakt,een paar dagen eerder.
Alvast de eerste foto's van gisteren.De overige boven en onderwater opnames komen er vavavond aan.
Grtjs,Marc.

P9101354.JPG
P9101435.JPG

Back