opnieuw even voorstellen

Hoi voor de tweede keer even voorstellen :)

ik heb vroeger veel RC gehad, boot zelf gemaakt, veel Nikko wagentjes etc.
Momenteel heb ik thuis staan;
Een Serpent vector +-120-130kmph
bc-concepts-engines-vector-v-series
Ik heb deze weer eens uit het stof gehaald en hij loopt nog prima. Ik stoor mij alleen aan het feit dat ik een gladde baan moet hebben, buikschuiver en veel herrie... daarbij ben ik nog eens A technisch dus voor een beurtje gaat ie naar quartel.

Heb ook een boot.. loopt iets van 35km, erg leuk.
Modelbouw een Riva Aquarama, (jeugdsentiment)
4 helicopters.. (binnenshuis)
Laatst gekocht 2x een Hubsan x4 v2 drone.. gewoon om te leren want ik wil toch een blade 200qx. (1 Hubsan ligt sinds gister in de sloot:rolleyes:)
Sowieso zou ik graag willen leren vliegen, alleen het ziet er zo moeilijk uit. Helicopter gaat al vrij "goed", kan landen en vliegen waar ik wil. Met de drone gaat het nog net wat moeilijker, kwestie van tijd denk ik..

Nu wil ik eigenlijk ook een Lipo auto.. Na wat google heb ik een oog voor HPI savage flux of vorza flux, buggy truggy of iets anders in die richting. Ding moet gewoon keihard rijden en handelbaar zijn en vooral niet stuk gaan ondanks het knallen en vliegen. Geen pistool zender.. gezien het feit dat ik die sticks veel plezieriger vind, kan dit?
Ik heb geen ervaring met de hedendaagse merken. Zijn die een beetje auto die tegen een stootje kunnen?

Ik vraag mij af.. bij zo een lipo auto.. het remmen is dat gewoon zoals vroeger in z'n achteruit en gas?:confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed te besturen, valt de savage af. Buggys zijn leuk, maar niet bestemd voor ruwere terrein.
Truggy zal het beste zijn. Je kan een kit kopen. Xray, serpent en losi maken stevige kits. (Waar ik ervaring mee heb) al vind ik de pivots van losi erg snel slijten.

Een kit is sws steviger dan een rtr auto. Vaak gebruiken fabrikanten goedkopere alu bij een rtr dan de kit versie. En je kan alle electronica zelf bepalen. Maar daarentegen is een kit wel een stuk duurder.

Back