Opnieuw voorstellen RCW

Hallo Allemaal,

Al jaren participerend lid van dit mooie forum. En heb er ook echt veel aan gehad:D Helaas is mij in 2011 een bedrijfsongeval overkomen waardoor ik niet meer kon werken EN er geen enkele vorm van modelbouw kon plaatsvinden. Helaas was dit precies op een moment dat er diverse aankoop en verkoop transacties liepen. Ik kon niet typen dus mijn vriendin heeft de toen iedereen benaderd. Geen scheve gezichten, toch...:cool: Hopelijk is er toen geen enkele partij vergeten. En anders hoor ik het graag.

Het had misschien makkelijker geweest een nieuw account aan te maken, maar ik sta waar ik voor sta. Modelbouw is nog steeds lastig... Fotografie daarintegen weer niet. Rc blijft echter wel de interesse hebben. Vandaar mijn her-introductie.

Ok! RCW..42... Wonende te Leiden. Wat circuitervaring, maar meer straatervaring met auto's. Denk aan Traxxas Slash 2wd, Slash 4x4, Summit, diverse vintage Tamiya's. Paar bootjes en ga zo maar verder.

Ik ga gewoon weer van dit forum genieten...

Laatst bewerkt:
Nogal een verhaal RCW. Fijn dat je iig je eigen berichten weer kunt typen. Is er nog vooruitgang in je gezondheid?
Welkom terug iig.

Grt Ed

Inderdaad,.. wat een verhaal. Zo zie je maar weer dat als het er op aan komt, je niets in te brengen hebt. In ieder geval, van harte beterschap (beter laat dan nooit.)
Als RC wat lastiger is, is het misschien handiger om eerst met een iets langzamere tak van de sport weer te beginnen? Bijv een trail auto oid. (moet je uiteraard maar net liggen. )

Back