Ondanks de tegenvallende wind was het voor mij toch een geslaagde dag.
5 boten op het water, 3 boeien in het water (waarvan 1 onzichtbaar, was zeker voor de duikboten) en een enorme belangstelling van passanten.
Al met al moet dit toch een kleine basis zijn om verder te kunnen.
Ik wil komend weekeinde mij boot weer in het water gooien.
Ik heb de smaak te pakken en wil proberen mijn M klasse te water te laten.
Waar ? Is mij om het even.
Wel ben ik van menig dat we ook een keer in Tilburg moeten afspreken, Petervr heeft de moeite genomen om naar Eindhoven te komen dus lijkt het mij redelijk om ook eens af te spreken in Tilburg. Volgens hem is er een ideale plas om te zeilen zonder bebouwing en dergelijke.
Laat maar eens horen wat jullie willen.
Nogmaals: komend weekeinde ga ik varen, waar en hoe laat is nog een vraagteken maar kan gaande weg dit forum ingevuld worden.
Pendelaar (Ton)
5 boten op het water, 3 boeien in het water (waarvan 1 onzichtbaar, was zeker voor de duikboten) en een enorme belangstelling van passanten.
Al met al moet dit toch een kleine basis zijn om verder te kunnen.
Ik wil komend weekeinde mij boot weer in het water gooien.
Ik heb de smaak te pakken en wil proberen mijn M klasse te water te laten.
Waar ? Is mij om het even.
Wel ben ik van menig dat we ook een keer in Tilburg moeten afspreken, Petervr heeft de moeite genomen om naar Eindhoven te komen dus lijkt het mij redelijk om ook eens af te spreken in Tilburg. Volgens hem is er een ideale plas om te zeilen zonder bebouwing en dergelijke.
Laat maar eens horen wat jullie willen.
Nogmaals: komend weekeinde ga ik varen, waar en hoe laat is nog een vraagteken maar kan gaande weg dit forum ingevuld worden.
Pendelaar (Ton)