Oprichting: EersteEindhovenseModelbouwZeilbotenVereniging EO

• Topicstarter Topicstarter Snill
  • Startdatum Startdatum
Tuurlijk, niks afgesproken en nu waait het :mad:
We moeten een SMS-schema hebben voor zulke dagen.
Of MSN, kan me niet schelen.

Ik wil best als "SMS "hub" fungeren. Samen met eventueel nog een extra "hub" is iedereen binnen 15 minuten te bereiken. Mijn GSM nummer is alvast bij iedereen bekent. Het staat ergens in dit topic en is ook te vinden op de verschillende websites.

Hallo zeilers,

Ik ben al een tijdje een actieve lezer hier, want wildde eerst mijn eigen boot afbouwen. Vandaag voor het eerst een proefvaart gemaakt. Eerst op
een aantal plaatsen gekeken, waar dat ik de gok zou wagen. Had het nog nooit gedaan,en de wind was toch behoorlijk.
Ik moet nog veel leren, maar het viel niet tegen. Hij is weer zonder schade naar de kant gekomen. :lol:
Het lijkt me ook leuk om samen met anderen te varen. Woon zelf in Tilburg. Ik lees dat er nog iemand uit Tilburg komt, maar daar horen jullie geloof ik niet zoveel van.
Volgende week zou mij prima uitkomen. GJ heeft dan de voorkeur om in Tilburg te gaan varen. Lijkt mij prima natuurlijk. Weet alleen dan niet waar, want ben nu gewoon op het kanaal geweest, en anders zoek ik nog wel uit hoe ik bij karpendonk moet komen.
Maar er zullen deze week nog wel meer berichten geplaats worden, en houd het wel een beetje bij.
Hoe laat, wanneer en waar.
Dan kom ik ook.

Groetjes Lucas

De plattegrond naar de karpendonk staat ergens in dit topic. gebruiker "petervr" (onze Tilburger) zal wel druk zijn. Hij is al eens mee wezen varen maar had het eerder in dit topic over een plas tussen Tilburg en Goirle. Dat klonk veelbelovend, ook al omdat je er met de auto aan het water kon komen.
We weten dus alleen niet welke plas het is. Het zou de katsbogte kunnen zijn maar er is daar nog een plas.

We zien het wel. Vandaag was erg fraai weer om te varen, helaas heb ik daar dus geen gebruik van gemaakt.

Als je mee wilt varen is het handig hier even te melden. Daar gaan we ook de definitieve locatie melden:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/meeting.php?mode=detail&id=6&start=0

en nog een update van de geinteresseerden:
1. Snill - Sea Dolphin - 40mhz AM Kanaal 85
2. Pendelaar - US1M - 40mhz FM Kanaal 83
3. John33 - Rainbow - 40mhz Kanaal 52
4. GJ - Saphir - 40mhz Kanaal 56
5. ErikJan - 29mhz
6. Iwema -
7. Petervr - 35mhz kanaal 63
8. Luc34 -

Inderdaad, die 2 zijn het. Beide mooie ruime plassen, met de auto bereikbaar. De linker is bij industrieterrein Katsbogte. Daar zijn wel redelijk wat surfers. De andere is richting St.Elisabeth ziekenhuis.
Maar zou zo gauw niet weten waar je je boot makkelijk te water kan laten.

Groetjes Lucas

Goed, bedankt. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat het om de andere ging (al weet ik ook niet waarom)

Heb jij een idee waar de waterkant het geschiktst is voor het te water laten van de boten en of je daar ook met de auto kunt komen. Aan de westzijde zijn wegen genoeg maar aan de oostzijde zie ik ook een pad/weggetje.

Ik heb iedereen een PB gestuurd en daarop zijn enkele reacties gekomen.
ErikJan is van plan om even langs te komen, is in de buurt aan het roeien.
Petervr heeft ook gereageerd en zal ook komen.
GJ_ is ook van plan om te komen, kan zijn dat hij door werk_omstandigheden niet komt. Neemt vrijdag de beslissing.
Luc34 komt ook.
John33 heeft via de meeting aganda laten weten dat hij ook komt.
Ik kom dus ook.

Plaats van handeling: de plas die Luc34 duidelijk heeft weergeven in dit topic.
Tijd 14.00 uur, zaterdag 7 oktober

Tot dan.

Pendelaar

eeehm,

gezien de weersomstandigheden !!!!!!!!!!

er staan buien op het programma voor zaterdag !

misschien overwegen om het op zondag te doen ?

We houden zaterdag aan. Boten kunnen wel tegen een beetje water..........

Pendelaar

Edit: neemt niet weg dat ik OOK zondag nog wel wil zeilen...

Ik smelt wel niet van een beetje water.

Maar:
Verwachting komende 5 dagen
vrijdag 06 oktober tot en met dinsdag 10 oktober 2006
Vrijdag en zaterdag veel wind en regen. Daarna rustiger weer met af en toe zon en lagere neerslagkansen. Middagtemperatuur rond 17 graden, zaterdag iets lager.

Dus ik kijk het even aan. Als het droog is kom ik zeker.

Lucas

Verdorie, ik zat niet in de topic!
Anyway, morgen is het takkeweer dus helaas.

We houden de weerberichten in de gaten en binnenkort zullen we zeker eens op die mooie plas in Tilburg gaan varen.

Een pettig weekend gewenst allemaal!

Peter

Hoi,

sorry dat ik de laatste tijd afwezig was in de topic maar ik ben er weer. Morgen ga ik evt. mee hang even af hoe het met me zweefvliegen zit aangezien het vliegseizoen eind oktober eindigt wou ik nog zoveel mogelijk vliegen als mogelijk en daarna kan ik weer meer zeilen.
Ton ik bel je over 5min als je dit leest. :P

Groetjes,

Snill

Waar was nou het slechte weer.............
Had een mooie dag geweest om te zeilen.
ik ga morgen naar de karpendonk. Ik kan vanaf 12.00 uur.

Ton

"een enkele bui" betekend ook geen slecht weer. Da's een kwestie van interpreteren.

Maar goed, het is jammer want er stond veel wind. Morgen ook nog wel (iets minder, maar toch mooi) alleen kan ik morgen helaas helemaal niet :-(

Met wat geluk kan ik volgende week zondag weer.

Back