OK even hardop denken.... ehhh... brabbelen, dat zou betekenen...
Op zaterdag 4wd en SC4x4* met een geschatte deelname van c.a. 65 á 70 inschrijvingen. Dit zijn dan niet super veel deelnemers dus kan je het veroorloven om vrije training te hebben tot c.a. 9:30 en dan meteen om 9:45 te starten. Dan kan je nog redelijk op tijd klaar zijn. Daarna zou dan op de zaterdag avond de tijd zijn voor evt. vrije training voor de klasses van zondag ( je zou zelfs met een 2wd in de 4wd kunnen starten wil je echt geen 2 auto's kopen en toch willen rijden ).
Dan zou je op de zondag nog 2wd en SC4x2* hebben met iets van 80 inschrijvingen ( want sommige 4wd'er gaan dan mss ook 2wd erbij pakken ). Hierdoor zal deze klasse wel tijdig moeten starten, zoals we dat dit jaar al hebben gedaan.
* SC : we moeten dan even opletten welke klasse (2x4 of 4x4) dan de grootste zou zijn, die kan je dan het beste bijvoegen op de zondag. Zo hebben de mensen op de zaterdag tijd om 's ochtens nog een (of 2) accu / pil weg te rijden en dan kunnen de 's zondagsrijders op de zaterdag avond nog wat rubber neerleggen.
Dingen waar we dan wel over moeten gaan nadenken:
- Je moet niet vergeten dat dit wel een zware druk legt op de organisatie. Niet iedereen kan zomaar op zaterdag. Tevens moet iedereen dan ook zin hebben om 2 dagen te helpen. Ik denk toch dat je dan op meerdere banen uit gaat komen op de "chaos-organisatie" die in Vlijmen wordt gebruikt, waarbij deelnemers ipv baaninzetten andere taken krijgen toegeschoven ( tech controle, opstellen heats, evt. AMB ).
- Klei banen hebben onderhoud nodig, zeker wanneer er kuilen komen. Dus zal er op die weekenden een tijdstip vast gesteld moeten worden waarbij op zaterdag de baan dicht moet voor onderhoud om de baan weer netjes te hebben op de zondag.
- Je moet dan misschien wel de BNK's gaan blokkeren voor 1 malige deelnames, anders loopt het hele programma de frut.
Op zaterdag 4wd en SC4x4* met een geschatte deelname van c.a. 65 á 70 inschrijvingen. Dit zijn dan niet super veel deelnemers dus kan je het veroorloven om vrije training te hebben tot c.a. 9:30 en dan meteen om 9:45 te starten. Dan kan je nog redelijk op tijd klaar zijn. Daarna zou dan op de zaterdag avond de tijd zijn voor evt. vrije training voor de klasses van zondag ( je zou zelfs met een 2wd in de 4wd kunnen starten wil je echt geen 2 auto's kopen en toch willen rijden ).
Dan zou je op de zondag nog 2wd en SC4x2* hebben met iets van 80 inschrijvingen ( want sommige 4wd'er gaan dan mss ook 2wd erbij pakken ). Hierdoor zal deze klasse wel tijdig moeten starten, zoals we dat dit jaar al hebben gedaan.
* SC : we moeten dan even opletten welke klasse (2x4 of 4x4) dan de grootste zou zijn, die kan je dan het beste bijvoegen op de zondag. Zo hebben de mensen op de zaterdag tijd om 's ochtens nog een (of 2) accu / pil weg te rijden en dan kunnen de 's zondagsrijders op de zaterdag avond nog wat rubber neerleggen.
Dingen waar we dan wel over moeten gaan nadenken:
- Je moet niet vergeten dat dit wel een zware druk legt op de organisatie. Niet iedereen kan zomaar op zaterdag. Tevens moet iedereen dan ook zin hebben om 2 dagen te helpen. Ik denk toch dat je dan op meerdere banen uit gaat komen op de "chaos-organisatie" die in Vlijmen wordt gebruikt, waarbij deelnemers ipv baaninzetten andere taken krijgen toegeschoven ( tech controle, opstellen heats, evt. AMB ).
- Klei banen hebben onderhoud nodig, zeker wanneer er kuilen komen. Dus zal er op die weekenden een tijdstip vast gesteld moeten worden waarbij op zaterdag de baan dicht moet voor onderhoud om de baan weer netjes te hebben op de zondag.
- Je moet dan misschien wel de BNK's gaan blokkeren voor 1 malige deelnames, anders loopt het hele programma de frut.
Laatst bewerkt: