Oproep demonstratie rijden in Rotterdam 4-6-2005

Beste mensen,

Gisteren ontving ik een e-mail van iemand die graag tijdens een old-timer event een demo/gastoptreden wil regelen van RC-Auto's. Rotterdam ligt niet naast de deur voor mij, maar zou iemand dit op willen pakken? Het gaat om het volgende;

datum: 4 juni 2005
lokatie: "het Kleiweg kwartier". Deze ligt in de wijk Hilligersberg in Noord Rotterdam
duur: hele dag
georganiseerd door de lokale winkeliersvereniging.

Mail mij voor meer info, robertATmodelbouwforumPUNTnl

Wie o wie heeft interesse! Dit is een mooie promotie voor de RC-Auto's lijkt me..

Robert

Ik lijk die dag niets te doen te hebben.

Is er nog een grens aan soort (electro/brandstof) en snelheid (100+ km/u) ?

Als ik thuis kom zal ik mailen.

ik denk het wel, het is onderdeel van festiviteiten met oldtimers en het word binnen de bebouwde kom gehouden (voor zover ik kan beoordelen).. Dus zal er inderdaad een limiet aan zitten.

Robert

De Kleiweg is inderdaad nogal in de bebouwde kom. Eerlijk gezegd zie ik niet zo goed voor me hoe ze dat in hemelsnaam gaan aanpakken, maar daar zullen die mensen wel een veel beter idee van hebben dan ik. Kunnen de organisatoren niet beter even bellen met het bestuur van De Sluis in Gouda? Kunnen zij ook gelijk zieltjes winnen voor de club. Ik wil er zelf ook best even heen gaan, hoewel ik me afvraag of mijn auto net zo spectaculair is als de MRX 4 van Roelof....

Maakt mij niet uit, ik ben slechts doorgeefluik in deze. Ik heb de "aanvrager" ook even op dit topic gewezen, wellicht dat hij meeleest en je tip ook leest.

Robert

Ach, als het snelle werk niet live getoont mag worden is er genoeg beeldmateriaal ;)

misschien kan ik komen met mijn Kyosho Raider 2WD uit 1800 :D

oke nu weer :ontopic:

Misschien kan er door de organisator een foto worden geplaats, zodat de mensen die willen komen kunnen inschatten hoe het er daar uitziet. Het zou namelijk zonde zijn om te zien dat iemand daar speciaal heengaat om vervolgens te zien dat de lokatie niet geschikt is.

Ideaal is het niet daar, helemaal niet voor de lage onraods, tenzij ze een speciale baan neerleggen. Tis wel asfalt, maar het is ook trambaan enzo.. Ik zal van de week wel even proberen een fotootje te maken...

cooper zei:
Speedfreakssj zei:
misschien kan ik komen met mijn Kyosho Raider 2WD uit 1800 :D
ik heb een Raider Pro
nananannana :lol: :lol: :lol:
bestaat die dan?

die is zeker 4WD? hij is trouwens wel uit 1980 ongeveer. kreeg hem toen ik 6-7 was en ben van 84 dus dat is 91 en hij was al 2e hands.

nog een keer.... ONTOPIC AUB!

zo te horen is de locatie niet echt geschikt voor snelle circuitracers, met name de ruimte zal het probleem zijn. en aangezien het in een woonwijk ligt weet ik niet of iedereen het geluid van een rc auto wel zo leuk vind....

just my 2 cents!

Er zijn natuurlijk ook RC-auto's die niet zo veel lawaai maken Erik.. Die gaan op stroom! :wink:

Overigens denk ik dat de bewoners van de Kleiweg wel een beetje geluid incalculeren als er een oldtimer-meeting bij ze voor de deur wordt georganiseerd. En de Kleiweg is al bepaald niet de rustigste straat van Rotterdam, het is geen nieuwbouw-woonwijk of iets dergelijks, maar een drukke weg waar ook de tram, bus en heel veel verkeer doorheen gaat.

willen jullie gaan rijden op de kleiweg met lage 1:8 Nitro's dat is echt een hele drukke straat mensen gaan zeker klagen als er met nitro gereden wordt want er is links en rechts huizen ik weet niet of dit gewoon een meeting is of iets anders maar als het gewoon een meeting is hou hem dan op de parkeerplaats de dierentuin ruimte zat :?
maar ja, dat op kleiweg gaat heeeeeeeeel moeilijk worden

Back