Oproep van mooie modellen voor modelvliegshow.

Zoals je hierboven kan lezen gaan we vanuit de MVSB een vliegshow organiseren ten behoeve van het 35 jarig jubileum. 5 Jaar geleden was dit een erg groot succes met ontzettend veel toeschouwers. Om te voorkomen dat het een fly in word met veel 3d vliegtuigen worden piloten op uitnodiging benaderd. Ook inschrijven is uiteraard mogelijk mits het waarde heeft voor de show. Wij hopen op een mooie afwisselende show met o.a. warbirds, gliders, acrokisten, jets en nog veel meer. Informatie is op te vragen via info@3dvliegen.nl of via 06 49042926. Bij voorbaat dank voor de mensen die hier iets in kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
John van Gastel

John,

lijkt me een mooie show en precies ook nog een datum dat het voor mij zou passen.
Moet ik gewoon via dat e-mail adres een uitnodiging aanvragen ?

Groetjes,

Davy

@ mr bean.

ja klopt. zo werkt het inderdaad. We hebben al veel mooie modellen tot onze beschikking die dag. Enkele jets, schaalkisten, 3d kisten en misschien zelfs een xxl paraglider hebben zich al aangemeld. Volgens mij komt zelfs het beruchte funjetteam ook. We hopen uiteraard op nog meer mooie modellen, gezellige piloten, schitterend weer en veel publiek.

Tot daar.

Is er een 2e funjetteam dan? Ik heb je gemaild voor de aanmelding van meerdere mensen (inclusief Funjet team), maar ik heb geen reactie gehad:rolleyes:

hmmmm ik ken ook alleen de TFG, ben benieuwd wie het andere team is.

daar moeten we een keer een meeting mee hebben.

Deze meeting is op uitnodiging wij hebben er nog GEEN gehad, misschien hij in de spam box beland, ik zal die eens uitpluizen...............................

nee kan hem echt niet vinden, misschien moet de uitnodiging nog eens verstuurd worden.

Gezien het feit dat mijn berichtje inmiddels van 3 dagen geleden is, en meneer Pensacola nog steeds niet heeft gereageerd, is het voor mij een helder verhaal verder:)

Twan is degene die idd helder is. Ik heb enigszins hard gewerkt voor prowing en dus ook 4 weken totaal geen tijd gehad voor andere zaken als Weimo. Het jetteam van Alex Jeroen en anderen zijn bij deze nogmaals van harte uitgenodigd. Het publiek zal smullen van de herrie, spectakel en snelheid. Ik hoop jullie daar te zien.

Prowing was trouwens een groot succes.

Mvg,
John.

Mochten er nog mogelijke deelnemers zijn die nog geen antwoord hebben gehad, laat even weten via PM dan kom ik daar nog even op terug!!

Even ter info.

Gedurende de dag kan er niet aan het veld geparkeerd worden, wel is het mogelijk om te laden en te lossen. Parkeergelegenheid bevindt zich aan de sonniuswijk op een weiland wat hiervoor in gebruik word genomen.

Wat betreft het laden van accu's.
Wij voorzien 220V op het veld afkomstig van een aggregaat. Buiten dat hebben we nog een laadstation 12V gekoppeld aan flinke accu's die geladen worden door zonnepanelen. Dit is reeds getest en als goed werkend bevonden.

De poort voor het publiek gaat open vanaf 11.00uur. We willen jullie vliegers vragen tijdig aanwezig te zijn om te voorkomen dat we met auto's over het pad moeten terwijl er toeschouwers lopen. Tijdens het ontvangen van de vliegers in de ochtend vragen wij u vriendelijk om inschrijfformulieren in te vullen met wat gegevens aangaande piloot en vliegtuig. Aan de hand van deze formulieren zal er een programma gemaakt worden wat als rode draad de dag zal leiden.

Uiteraard willen we iedereen vragen om een doosje lol en een blikje goed weer mee te nemen.

Tot zondag 2 juni.

Mvg,
John van Gastel

Back