Oproep van mooie modellen voor modelvliegshow.

Nog 2 nachtjes slapen
57.gif

Heb er zin in, alleen de weersvoorspelling.... laten we hopen dat die zoals vaak niet klopt met de werkelijkheid ;)
Tot morgen!

Groeten, Ramses

Bij deze de afmelding van mij, Jeroen en P@ul, ze geven 15mm regen op, en dat is mij de 300km rijden niet waard. Volgend jaar beter jongens. Aan de club, de organisatie en de sfeer ligt het zeker niet!

Het valt vanochtend hier met bakken uit de hemel, maar `t gaat vooralsnog dus gewoon door?
Tot straks dan!

Groeten, Ramses

Bas mvsb en pensacola zijn degenen verantwoordelijk maar als ik naar buienradar kijk, ziet het er naar uitdat het vanmiddag droog is.

Volkert

Kreeg `s ochtends een telefoontje van Frans dat de AirCombat demo niet doorging ivm het weer, maar was al onderweg naar Son dus toch maar doorgereden. Geen spijt want het was erg gezellig! :thumbsup: Organisatie had het allemaal prima voor elkaar, jammer van `t koude natte weer. Pas na een half uur onder een hete douche kreeg ik `t weer een beetje warm. ;)

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt:
Tja, vanmorgen om 6u45 opgestaan maar zag dadelijk aan de stand van de bomen dat het zo goed als stormweer was. Regen was er nochthans niet. Dus geen Lancaster noch Stuka de auto in maar enkel de turbine Funjet en de quadcopter. Het was maar 92 km dat ik voor de boeg had en precies 1u15 later was ik op zoek naar de club. Helaas de straat enkele keren heen en weer gereden om dan uiteindelijk toch het pad naar het clubhuis te vinden.
Het was echter zeer kalm en ik kende helemaal niemand... :-) Maar goed, ik ben een mondige Belg, dus na een kopje koffie was ik alweer aan de babbel met een aantal mensen.
Gelukkig kwamen al gauw enkele bekenden binnen waarna vooral het gezellige geouwehoer weer kon beginnen.
Helaas regende het pijpestelen. Maar, gelukkig waren er wel lekkere frietjes en gehaktballen... :-) Dat maakt al veel goed.
Bij de eerste keer dat de regen stopte even snel met de quadcopter gevlogen. Helaas begon de regen opnieuw.
Gelukkig was het na 14u zo goed als droog dus toch nog even met de Funjet gevlogen; Ook kwamen er nog heel wat andere kisten aan de beurt.
Jammer genoeg was het wel de hele dag IJSKOUD. Ik heb er overal pijn van, maar goed, het was uiteindelijk toch een erg leuke dag !

Groetjes,
Davy

Back