Oproep X-tra vliegers: 4 september X-tra-cup someren.

• Topicstarter Topicstarter bert berger
  • Startdatum Startdatum
Hay Hans en Alexzzz,

Ik heb wel een leuke dag gehad alleen had ik dus niet aan het einde naar de scores moeten gaan kijken want mijn beste ronde werd het slechst beoordeeld :?
Ik had nog om tekst en uitleg gevraagt maar die kwam er niet echt, dus ben ik er dus niks wijzer van geworden helaas :|

Hier nog een picture van moi 8)
xtra2005%20254_jpg.jpg

toen ik nog goed gezind was :roll: ik heb het daarna nog even van mij af gevlogen :D en ook nog wat na gebabbeld met de leden van Someren :celebrate:

Al in al toch nog een leuke dag gehad maar volgend jaar Xtra-cup :?: :?: :?: daar denk ik nog even over na.

Toch mijn dank aan de gastvrije modelvliegclub in Someren :thumbsup:

Grtz,
Heino

P.S. Alexzzz jij had toch nog een mooie link voor mij over die benzine motoren iets van Roto dinges :idea:

Heino,

Gewoon voor mijn interrese, hoe weet je dat die laatste ronde je beste was?

Altijd vervelend als je gevoel van je eigen vlucht niet overeenkomt met wat de jury ervan vindt.

GRW

Hay WVR,

Daar kan ik heel kort en bondig over zijn, ik weet wat de criteria is van de heren jury leden....tenminste degene die bij het RC vliegen het jureren doen.
Ik heb namelijk als schrijver fungeert bij diverse RC wedstrijden, en heb dus ook getrained op de figuren met die criteria in mijn achterhoofd 8)

Daardoor is de basis gelegd om volledig gefocussed te zijn om het figuur te vliegen met zo min mogelijk correcties :!: :!:

Nou die ronde ging dus na genoeg zonder correcties en ook nog daarbij mooi op oog hoogte (waarbij je ook vaak nog een betere beoordelingen krijgt) dus geen stijve nekken voor de heren jury leden iets wat ik de andere niet heb zien doen die dag en alles wat rond moet zijn was rond en alles wat recht moest zijn was recht in de juiste diepte etc. etc. m.a.w. gewoon een super ronde.

En mijn helper had ook het idee dat het mijn beste ronde was :D dus dat zijn er ook al weer twee mensen die deze mening hadden hmmmmzzz :? alleen de heren juryleden op zijn minst één van de heren had een andere idee over.

Tis dus niet allemaal los uit de lucht gegrepen maargoed het is allemaal voorbij and life must go on :cry: dus gewoon weer lekker vliegen en de rest zien we wel weer 8)

Grtz,
Heino :thumbsup:

Back