Oproep : X-Twin Mods & Tips

Voor mijn nieuwe page "De X-Twin Fan page" zoek ik nog tips en mods voor de X-Twin.
(Het grote X-Twin topic is teveel werk om steeds maar opnieuw door te nemen)

Heb je nog tips of mods, eventueel met foto, mail me dan op gammapookaAPESTAARTJEhotmail.com :D

Alvast bedankt

modificaties heb ik niet gedaan, vliegt zo goed.

gebruik de trimvlakjes voor alfstelling, afhankelijk van het toestel zul je iets gewicht vooraan of achteraan moeten toevoegen.

lampjes ed toevoegen gaat alleen het gewicht ten slechte en buiten vliegen kan enkel bij windstil weer.

TJa, een parker in de neus. En de ombouw naar de x-planck

er staan toch wel wat leuke dingen in dat topic hoor.
er is wel ergens een duits forum waar heel veel leuke mods op staan.
er was iemand die had de electronica van 2 vliegtuigjes in één gebouwd waardoor je 4 motoren en twee onderplaatjes had :lol:
het scheen nog te vliegen ook, kan het forum alleen niet meer terug vinden :?

Weet eigenlijk iemand waar de X-twin in België verkrijgbaar is?
Al veel over gehoord, maar nog nooit zien liggen eigenlijk in speelgoedwinkels! Verkopen ze deze ook gewoon bij de belgische blokker ofzo?

ik vind de onder vleugel er af halen(x-plank dus) een hele goede.
ik heb het gedaan, en later ook nog de onder vleugel aan de bovenste gezet.
maar dan zweeft hij zo goed(het sturen wat minder) dat mijn veldje te klein is :(
dus ik heb nu de gewone x-plank.

ultimate mod: alles er uit halen, of compleet ombouwen.

je zou met de motortjes en de besturing een mini zagi kunnen bouwen, of je zet een zagi vleugel op de romp en je haalt de staart er af.

plaats de motor ergens anders, op de staart bijvoorbeeld.

met de spuitbus er over heen ziet er ook mooi uit ;)

je kan proberen de accu, motors en propjes te verbeteren.

dit heb ik allemaal nog niet uitgeprobeerd...

Ik heb mijn ondervleugels op de bovenste geplakt waar door hij bijna een zwever is geworden ,vliegt erg stabiel moet ik zeggen.
Ik heb alleen nog geen nieuwe camera dus kan ik het niet laten zien maar heb er een draadje over gezien.
Yep
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=31765

Ik heb ,m alleen in het rood
Maar met de vleugels zo.....
oadxy9.jpg

Back