Oproep

• Topicstarter Topicstarter hunterMike
  • Startdatum Startdatum
H

hunterMike

Guest
Hallo,
Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Mike, 30 jaar uit de omgeving Leiden.
Ik heb altijd met modelbouw gereden/geracet met name nitro. Aangezien dat er niet overal gereden kan en mag worden. Heb ik mijn auto in de kast gezet.
De auto is 1 van de eerste Kyosho's met een 2.1 cc met alle tuningparts en versnellingen. Ook het frame is speciaal, met een top van 120+, afhankelijk met het percentage. Laatst gemeten was 130+ op 16%.

Maar nu even de oproep.
Ik ben bezig in Leiden en omgeving een RC club op tezetten. Maar niet zomaar 1. Dit moet een miniwereld worden voor RC liefhebbers.
HET plan is om een dorp voor de truckers, circuit voor de race/drift, een vaarvijver en een stukje voor de tanks. Ook niet een clubhuis te vergeten.
De grote van dit alles zal aan het stuk land gaan liggen. Misschien moeten we dan iets gaan schrappen. Het is wel de bedoeling dat het truckers dorp groot wordt.
Dit wordt wel allemaal outdoor en belangrijk het is voor de eletro modelbouw voornamelijk.
Hiervoor zijn sponsoren, leden/vrijwilligers en animo natuurlijk.
Er is een aanvraag naar de gemeente en wat de gemeente hierin een rol kan gaan spelen. Het definitieve plan moet nog gemaakt worden. Maar wie lijkt dit wat.

Ps. als het outdoor niet lukt heb ik nog wel een indoor idee.

Buiten rijden is link in Nederland

Hallo,

Het idee van jouw is erg aantrekkelijk hoor. Maar het regent in ons kleine landje wel erg vaak hoor. Er zijn wel truckers in Leiden maar of die naar buiten willen weet ik niet. Zelf ben ik lid van de "Asfalt-Rockers" uit Woubrugge. Een vaste baan is op zich geweldig en met mooi weer wil ik wel eens langs komen. Ik volg jou artiekel en ben benieuwd hoe dit afloopt. Heel veel succes.

Ton...

ook ik ben net als ton lid vab woubrugge. buiten rijden zou evt wel kunnen maar heb meer oren naar een vaste binnenbaan ;) alleen zijn daar vaak hoge kosten mee gemoeied en waar komen die vandaan??

blijf dit wel volgen.

Ik houd jullie zeker op de hoogte en van een beetje regen smelten wij niet. De baan laten overdekken kan ook altijd (hangt van het sponsor geld af en aantal etc.) Zowiezo heb ik ook nog een ander idee achter de hand voor met name een indoorbaan. Of een combi hiervan. Maar dat ligt allemaal aan de gemeente wat die wilt en kan. Een voordeel van buiten is eigenlijk de grote van het dorp. En de andere mogelijkheden.( wat ik eerder zei varen en racen/driften en tanks.)
In ieder geval hoop ik wel dat men wilt helpen met ideen en zoeken naar eventuele sponsors en leden natuurlijk
(ideeen voor het dorp)

Sponsor

Ook ik ben in het bezit van een tank. Dus buiten rijden is ook leuk. Maar met een berg zand kun je ook binnen leuk rijden. En wat betreft het smelten. Het gaat niet om de mens maar om het materiaal. Er zijn er onder ons die erg zuinig zijn op hun trucks.

Voor wat betreft een sponsor. Ik heb er misschien ook een maar dat hoor je wel als dit plan wat is gevorderd.

Nogmaals succes,
Ton...

Buiten rijden kan je hoofdzakelijk alleen maar in de zomer doen, en op ZEER mooie winterdagen.
met onderstaande zin spreek ik (waarschijnlijk) voor de meeste modelbouwers:
geen zin om in de kou mijn model buiten te besturen!

de koe interesseert me niet, maar zandregen, motregen, regen, hagel, sneeuw zijn toch niet de dingen waar je je model aan bloot wilt stellen.

buiten kan wel maar dan moeten er voor op de mooie dagen ook nog schoonmaak wagentjes komen ;)?

Dit soort berichten maken mij blij. En het plan ligt nu zowel bij de wethouders en [FONT='Arial','sans-serif']Sociaal en Economisch beleid gestuurd. Met de vermelding dat het een positief doel was. Nou ik ben benieuwd. Ondertussen ben ik ook in contact geweest met een verhuurder voor indoor gelegenheden mocht het buiten niet lukken. Verder is er nog met een buitenlokatie gemoeid een kleine oppervlakkte 70m2 wat misschien wel overdekt kan worden. Alleen moet daar toestemming voor gegeven worden door geemeente en welzijn en cultuur. Met name dat dit op een plek is waar ook een speeltuin staat.( wat voor de diegene met kinderen wel ideaal is 2 vliegen in 1 klap). Kreeg met het laatste te horen dat dit ook een punt is voor de gemeente omdat het niet al te lekker staat met de tuinen. Dus...... wie weet wat het gaat worden. 1 ding ik geef niet zomaar op. [/FONT]
[FONT='Arial','sans-serif']En de zuinigheid op de modellen kan ik echt wel begrijpen. Heb ik ook last van. (moet nog wel bouwen)[/FONT]
[FONT='Arial','sans-serif']Oh wat ik vergeten ben te zeggen bij het outdoor project zal er na gelang het grond oppervlakt een clubhuis met misschien een schuur van ongeveer 60m2 (:rolleyes:) miss. [/FONT]
[FONT='Arial','sans-serif'][/FONT]
[FONT='Arial','sans-serif']Maar het belangrijkste is wachten op antwoord en duimen voor geluk. En dan de rest[/FONT]

Nou ik heb bericht gehad van de gemeente, zij vinden het goed om zo'n grote club op te zetten en verzochten mij om in 2009 telefonisch contact op te nemen met de gemeente. Ik mag ook kijken naar een locatie. Dus ga ik jullie op de hoogte houden. En de plannen verder uit werken.

Nou ik heb bericht gehad van de gemeente, zij vinden het goed om zo'n grote club op te zetten en verzochten mij om in 2009 telefonisch contact op te nemen met de gemeente. Ik mag ook kijken naar een locatie. Dus ga ik jullie op de hoogte houden. En de plannen verder uit werken.

kijk dat zijn nou nog eens mooie berichten, gefeliciteerd :p

beste mensen het is alweer een tijd geleden maar dat kwam ook door het werk. Maar ik heb in de tussen tijd zitten denken aan adviezen en mogelijkheden. Mijn plan heb ik nog niet helemaal waterdicht maar dat komt en nu is het alleen kijken wat de kosten gaan worden dus miss. BTW wel een klein beetje vergist in de tijd die het neemt pffffffffff

Hallo hunterMike,

Doe maar rustig aan. Ik blijf dit artiekel volgen. Een vaste plek is altijd leuk. En binnen of buiten maakt mij opzich niet veel uit. Als er maar op gezette tijden warme koffie is. Maar een binnenbaan zal meer leden trekken. Het mooiste zou zijn dat je zowel binnen als buiten rijden kan. Voor funktionele modellen is het leuker om buiten bezig te zijn denk ik shovels, dumpers en kiepers.

Ga zo door en we horen wel weer,
Ton...

Back