Richard Branderhorst
PH-SAM
Omdat hier waarschijnlijk de meeste "retracts" vliegers zitten, een vraagje: heeft iemand goede ervaringen met het opsporen van luchtlekkages met een stethoscoop?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee joh, wat Rhelie zegt wat schuim kloppen in een bakje, of simpeler, gewoon een sterk sopje maken en met een kwastje op de verdachte plekken aanbrengen. Dat laatste geef ik de voorkeur aan, want voorgeklopt schim kruipt minder, moet je dus wat zorgvuldiger rondom cylindrische lekpunten (koppelingen, asdoorvoeren) leggen, terwijl sop vanzelf wel vloeit.Bert, dat zeepsop wilde ik juist vermijden. Het kan ook bij de zuigers van de poten zitten of de mechanische regelaar. Het wordt zo'n knoeiboel de hele romp vol met zeepsop![]()
Heu... integendeel, toch? Normaliter is om iets beter te kunnen horen, de "trompet" op de geluidsbron gericht, niet op het oor...als je aan het eind van de slang (bij je oor) een trechter doet, heb je ook nog een "versterker"
Nee de slang iin het oor werkt het beste zonder trechters.Heu... integendeel, toch? Normaliter is om iets beter te kunnen horen, de "trompet" op de geluidsbron gericht, niet op het oor...
Dat weet ik....Nee de slang iin het oor werkt het beste zonder trechters.