Opvolger Solo Pro 1

Ha mensen, een zeer productieve dag kwa posts zullen we maar zeggen haha;)

Heel hartelijk dank voor al jullie hulp en opmerkingen! Ik ga onderzoeken welke heli me interessant lijkt en me proberen in te lezen in een aantal zaken. Als het goed is zal mijn volgende post wat gerichter zijn, ik denk dat deze vage reeks vooral komt door de nieuwigheid of iets dergelijks.

U hoort van mij!

Verder vind ik de discussie of ik nu naar fp of naar cp moet kijken natuurlijk enorm interessant en ik spreek hierbij de hoop uit dat deze zich hier zal continueren... het feit dat het een eindeloze discussie is duid er alleen maar op dat er veel over te zeggen valt op gebied van voor's en tegen's!

Ben benieuwd!!

Ha mensen, een zeer productieve dag kwa posts zullen we maar zeggen haha;)

Heel hartelijk dank voor al jullie hulp en opmerkingen! Ik ga onderzoeken welke heli me interessant lijkt en me proberen in te lezen in een aantal zaken. Als het goed is zal mijn volgende post wat gerichter zijn, ik denk dat deze vage reeks vooral komt door de nieuwigheid of iets dergelijks.

U hoort van mij!

Verder vind ik de discussie of ik nu naar fp of naar cp moet kijken natuurlijk enorm interessant en ik spreek hierbij de hoop uit dat deze zich hier zal continueren... het feit dat het een eindeloze discussie is duid er alleen maar op dat er veel over te zeggen valt op gebied van voor's en tegen's!

Ben benieuwd!!
En dan ne keer lullen over FBL of niet :celebrate:

He vriend, de voors en tegens staan gewoon al in dit topic

Lees voor de grap nou eens wat er allemaal gezegd is

Ben benieuwd!!

Wat voor discussie? Die is er helemaal niet! Je moet gewoon met CP beginnen, ik moet alleen nog de rest van de wereld daarvan zien te overtuigen....:p:cool::rolleyes::p:cool::rolleyes:

Groet, Bert

Houtepen, wat is je eigen idee?

Wat houd je nog tegen om verder te gaan met onze prachtige tak van sport?

Waar neig je naar, fp of cp?
In hoeverre heb je je idee al ergens op ingesteld

Dat losse geroep van ons is natuurlijk nergens goed voor, en je wilde een beetje snel aan een heli
En kortom zijn alle voors en tegens om met cp of fp te beginnen een afgeleide van de voor en nadelen die bij het type heli horen, daar is verder weinig meer van te zeggen.
Of het goed gaat met dat type heli, hangt volledig van jou af

@guyken:
Nee, dat was voor de topicstarter bedoelt
een aantal vragen begon me erg dubbel voor te komen..

Vragen is niet erg, maar het wordt een langdradige post als alles er 3 keer in staat omdat er niet gelezen wordt

@ student, was neit de bedoeling zaken dubbel op te nemen en laat ik vooral duidelijk maken dat alles gelezen wordt!

Alle gekheid op een stokje, ik heb voor de mcpx gekozen, deze ga ik binnenkort bestellen zodat ik snel aan de gang kan en kan gaan trainen. Ik dank jullie bijzonder hartelijk voor alle bijdragen! BEn heel benieuwd hoe het vliegen met een cp me afgaat en hoe de leercurve zich zal gaan vormen:)

Back