Opzoek in haarlem....na crash...

• Topicstarter Topicstarter chiel68
  • Startdatum Startdatum
C

chiel68

Guest
Goedenavond allemaal, ik zal mezelf even kort voorstellen op dit forum.
Mijn naam is michiel, ben 32 jaar en bezit sinds een aantal uur een e sky belt cp v2. Pff hele mond vol.
Heb helemaal 0 ervaring met choppers, maar liep zondag op de zwarte markt en werd overal achterna gezeten door deze dingen.
Eenmaal thuis, reuze enthousiast geraakt op zoek gegaan op internet.
Gevonden en besteld.
Nu heb ik dus (zoals verwacht) test gevlogen, en natuurlijk ook gecrashed.
Maakt niet uit, denk ik dan maar hoort erbij.
Natuurlijk, maar liever niet te vaak, dus mijn vraag....
Is er iemand in mijn omgeving (haarlem), die mij eens wat zou kunnen uitleggen m.b.t. het vliegen van deze superheftige dingen...
Ik word namelijk niet erg veel wijzer uit het instructieboekje.
mvg
michiel

Welkom op het forum Michiel.
Een meeting is altijd leuk, zie je gelijk meer heftige dingen en krijg je volop tips als je even een praatje maakt.
Wees gewaarschuwd, die dingen zijn superverslavend...loopt volledig uit de hand als je even niet oplet ;)
veel plezier hier.

beste pd5dj en eric.
bedankt voor de reactie, ik vind het een goede tip en zou zeker zondag gekomen zijn, mits ik nou niet net vandaag de sleutel heb gehad van ons nieuwe huis.
momenteel dus errruggg druk zeg maar.
wel even gekeken op eva en de u tube filmpjes.
ziet er te wauw uit!! zo even snel.

ik blijf wel zoveel mogelijk tijd lezen op het forum, maar ben dus ook druk bezig, nog een nare bijeenkomstigheid, ook wel weer goed, mijn chopper is momenteel bij iemand in liempde die hem voor mij fixed zeg maar.
keek zo even snel naar mijn beesie en kwam al snel tot de conclusie dat ik even snel wat moet bij leren zeg maar.
Bedankt voor de tip, en keep me posted.
groeten chiel

Koop een goede sim voor op de computer (mits je een beetje knappe computer hebt). :yes: Voor heli's is Phoenix Sim een heel goede keuze. Maar ook Aerofly Pro (Deluxe) en RealFlight zijn erg goed. Phoenix is al te krijgen voor amper 100 euro, bijvoorbeeld hier of hier (wel even opletten welke aansluiting je zender heeft, voor E-Sky is een verloopje nodig, ik geloof deze). Die 100 euro heb je snel terugverdient en je kunt lekker oefenen als het weer echt vliegen niet toelaat. 8)

ik ga vanavond kijken sleurhutje, ga zo weer verder in nieuwe huis.
bedankt en ik laat het weten.

Hoi,
Ik begrijp dat iemand je heli weer in orde maakt?
Mocht je hem terug hebben en hij is weer vliegklaar kan ik misschien wel wat tips geven.
Ik heb geen ervaring met de belt cp en ben zeker geen gevorderde piloot.
Maar de basis principes van een heli afstellen en rustig hoveren is geen probleem.
Ik woon ook in haarlem, misschien kunnen we wat afspreken?

Je zou ook eens kunnen informeren bij de Vliegclub FMS. Zij vliegen in Spaarnwoude en is voor zowel Vliegtuigen, zwevers en helicopters.

Theo(Clublid van de FMS)

Back