Organisatie en wedstrijdleiding F5J in 2016

PH_AJH

In Memoriam
Forum veteraan
Op de jaarvergadering van de KNVvL in januari 2014 bleek dat zich voor dat jaar niemand had aangemeld om de organisatie en wedstrijdleiding voor de F5J-klasse op zich te nemen.
Ik heb tijdens de vergadering besloten dat te doen, zodat het seizoen in ieder geval gevlogen kon worden.
Gedurende het jaar heb ik vergeefs gezocht naar iemand die wilde assisteren tijdens de wedstrijden - helemaal alleen is het niet te doen.

Voor 2015 heeft Terence zich aangeboden om te helpen en heb ik toegezegd dit seizoen dan ook de organisatie en wedstrijdleiding te doen.
Maar na dit jaar hou ik er mee op.

Ik ben benieuwd wie het stokje over gaat nemen. Bij de wedstrijd op 30 mei in Olst is Terence afwezig. Ik zoek dan dus een assistent. Het zou leuk zijn als degene die in 2016 de wedstrijdleiding wil gaan doen vast in komt werken, dat maakt de overgang vast makkelijker.

Mocht je er wat voor voelen maar eerst meer informatie willen dan kun je me mailen op F5J.competitie (at) hotmail.com.

Laatst bewerkt:
Omdat niemand zich concreet kandidaat gestelt heeft om Arjan op te volgen.

Ik kan mijn ervaring met F3J organisatie delen en Arjan heeft ongetwijfeld ook een berg F5J organisatie ervaring opgedaan. Maar zonder concrete kandidaat ...

PS: Arjan, gefeliciteerd dat je F5J op de rit hebt gezet. Organisatie staat als een huis, nu nog een opvolger om het huis te onderhouden.

Vlgs. mij liggen er toch een paar heel konkrete voorstellen. Waarom gebeurt daar niets mee ??
Aan wie stel je deze vraag? Wie moet daar volgens jou iets mee doen?
Ik denk dat zolang niemand bereid is de kar te trekken (of in ieder geval de boel te coördineren) al deze voorstellen in het luchtledige blijven hangen.

Oké. Wie wil er wel iets doen? Graag hier even melden als je wel iets wil gaan doen. Dan moeten we even een kleine vergadering/bijeenkomst plannen om het 1 en ander door te spreken. Ik wil graag mijn steentje bij dragen. Maar ik heb gewoon niet de tijd om de hele kar te trekken. Ook is mijn voorstel. Om de club die het organiseert iets meeste geven voor gebruik van het veld en dat de club zorgt voor score invoer en uitzetten van het veld. Dat gebeurt nu ook in de f3j. En dat werkt wel goed. Zo word de kas van de club ook nog beetje gespekt.

Graag lijstje aan vullen als je wel iets wil betekenen voor de organisatie.

Erik rukkers (e.rukkers)

en wie is de redder van het NK ???
Of moet dat een verrassing blijven tot de vliegersvergadering ?

Organisatie gaan jan Somers en ik met nog 3 andere doen. (Zijn nog niet helemaal bekend). En Wil Kok gaat de wedstrijd leider op de dag zelf doen.

Da's geweldig nieuws!...

Moet ik me nu schamen dat ik Wil volgens mij niet (her)ken ?

Nouja, ik zal vast beginnen :(:(

Dag Mannen,

Ik ben net terug van een weekje Mallorca ('t is zo fijn als je daar familie hebt). En lees deze positieve berichten met betrekking op de organisatie voor 2016.
Uiteraard wil ik ook mijn steentje bijdragen aan de organisatie van de wedstrijden.

Ik weet dat we nog wat dingen moeten aanschaffen voor volgend seizoen. Het gaat dan om een anemo-meter, nieuwe stopwatches en een degelijke en snelle laptop. Als iemand ideeën heeft wat te kopen, hoor ik dat graag.
Maar dan even via een pb, want anders vervuilt deze discussie.

Groeten,
Eric Velthuizen

Back