Organisatie en wedstrijdleiding F5J in 2016

Zijn er al wedstrijddata bekend voor 2016 en moeten we nog tijd reserveren voor een clinic of wedstrijd?
Jullie zijn van harte welkom in Kampen, als ik maar weet wanneer. Dan kan ik dit tijdig bespreken met het bestuur.
Je mag ook een pb of mail sturen

Hoi Jan Jaap,
Dank voor het aanbod.
Er is nog niets rond. Er zijn diverse mensen die dingen willen doen (maar ook dingen willen veranderen). We zijn echter een vereniging en dan kun je niet dingen gaan doen zonder het bestuur en de leden te raadplegen. Dat zal gebeuren in de vliegersvergadering op 16 januari.
(voor de duidelijkheid; ik doe daar verder niets in of mee, ik heb mijn taak neergelegd)

Laatst bewerkt:
Nee joh, dat begrijp ik. Ik had ook niet verwacht dat jij daar iets mee zou doen. Maar ik dacht een voorstel te doen juist omdat een nieuwe organisatie de handjes meestal vol heeft. Het heeft ook te maken met de eigen planning. Maar ik wacht wel af. Ongeacht of je iets wil veranderen in de organisatie zul je toch velden moeten hebben om te vliegen. Lijkt me dan zaak om die data en velden alvast te reserveren. Wijzigen kan later wel.

In de afgelopen weken hebben Erik Rukkers, Peter Zweers en ondergetekende een voorstel over de organisatie van F5J wedstrijden vanaf 2016 uitgewerkt en ingestuurd ter behandeling op de vliegersvergadering van de Subcommissie Elektrozweef op 16 januari 2016.

Dit voorstel zal samen nog 2 andere door ons opgestelde voorstellen dezer dagen door de voorzitter van de Subcommissie worden toegestuurd.

Graag roepen wij alle KNVvL-F5J vliegers op de vliegersvergadering op 16 januari 2016 bij te wonen.

Wij hebben ook de voorzitter van de commissie Sportzaken verzocht om de vliegersvergaderingen van de Subcommissie Radio Zweef (F3J) en die van de Subcommissie RB Elektrozweef (F5J) niet gelijktijdig te laten plaatsvinden

Vriendelijke groeten,
Mede namens Erik Rukkers en Peter Zweers,

Jan Somers

Klasse!

Zijn die stukken voor de (potentiële) deelnemers eerder al door te bladeren om voorbereid op de vergadering aanwezig te zijn?

Groeten

Justus

Hoe en aan wie word de uitnodiging verzonden dan, alleen de knvvl leden? Ik was lang geen lid en wel aanwezig omdat volgens mij de uitnodiging hier op het forum ook werd gedaan. Word dat nu ook weer gedaan?

De voorzitter van de Subcommissie stuurt de voorstellen aan de KNVvL leden die F5J vliegen; alleen zij mogen over de voorstellen stemmen.
Rustig afwachten tot de uitnodiging, met agenda en stukken, komt dus.
Groet,
Jan

Nou, volgens mij mag je ook niet de vergadering bijwonen, want is voor KNVvL leden. Maar er gaat kennelijk wel eens iets fout bij de uitnodiging.........

Nog eventjes geduld, de uitnodiging voor de vliegersvergadering wordt binnen enkele dagen verstuurd.
Daarbij naast de agenda ook de voorstellen die tot dusver ontvangen zijn.

Wil je een voorstel indienen, dan liefst voor morgenavond. Maar desnoods kan dat tot de aanvang van de vliegersvergadering.

Groetjes,
Gerben

Back