originele carb van HPI Nitro RS4-3 vergroten?

• Topicstarter Topicstarter dkawa
  • Startdatum Startdatum
D

dkawa

Guest
Hoi,

Ik heb op pricewatch (site van Pascual en Hilbren) gelezen dat Hilbren zijn carb heeft vergroot naar 5.5mm..

Werkt dit echt goed? Merk je dit echt in de prestaties van de auto?

bvd,

weet waar je aan begint met de carabarateur op frezen / draaien.
koop een losse carabarateur er bij met 5,5mm.
ik heb het zelf ook geprobeerd maar ik vond het geen succes.
stationair niet goed te krijgen en meerdere afstellingen niet naar mijn zin.

ik heb daar ook meer ellende dan profijt van gehad.
beter eerst een 2e carbje bijzoeken om mee te pielen zodat je altijd weer een originele erop kan sleutelen.

idd Hilbren heeft er zelf ff meezitten spelen. Hij heeft een stuk of 3 van die draaidingen gemaakt die in je motor zitten maar geen van 3 werkte goed motor moeilijk starten wilde niet blijven lopen etc..

Ik heb zelf een losse 5.5mm Carb gekocht en daar heb ik nergens last van blijft lopen en start makelijk zit er btw nu nog steeds op dus.

Maar verwachte geen super prestaties met een 5.5mm carb er is weinig verschil tussen de 5.5mm en de 4.6mm/4.0mm (weet ff niet meer welke het is) die standaard erop zit. Het ligt aan de cilinder dat ie gewoon niet veel harder wil en bijna niet aan andere factoren.

ik heb toen van mijn kyosho een 4mm naar 5,5 mm vergroot ding ging VEEL harder trok ook veel beter

hey dkawa jij wil echt alles aan je auto veranderen goed maar begin neit eerst een geheel nieuw onderwerp en dan zeg je ineens okej dan blijf ik er van af begin pas een onderwerp als je het zeker weet aub.is vrij irritant als mensen gelijk iets beginnen.is niet boos bedoelt ofzo maar denk eerst effe na okej bedankt alvast. :lol:

Moet ik toch zelf weten of niet??

Waar bemoei jij je mee jochie?

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil:

dkawa zei:
Moet ik toch zelf weten of niet??

Waar bemoei jij je mee jochie?

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil:

Hij bedoelde het niet zo, dus een beetje vriendelijker mag ook.

Back