Originele Ideeen Gevraagd! Afdekken Electronica

Hallo,

ik heb mijn yokomo mr4tc een beetje rally 'gemod':)

ik wil nu alleen graag een beetje de elektronica afdekken, zoals ene regenbody ook een beetje doet.
zodat ik door de modder kan rijden dat de motor, esc ontvanger en accu enzo beschermd blijft.

ik bedoel dan niet dat ik de ontvanger bijvoorbeeld alleen maar in een ballon doe.

maar een iets wat in een keer over alle elektronica heen gaat...

bij voorbaat dank,

Japie

Stond een foto n.a.v het EK op de MACH in 2006 waar het ook met bakken uit de hemel kwam met daarop een auto ook afgedekt met een plastic binnenbody eigenlijk. Kan alleen de foto niet traceren meer.
In dit topic:

regen-auto-2

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo,

huishoudfolie is wel een idee alleen zul je telkes weer nieuwe folie erom moeten doen bij verwisselen van accu, ik wil iets wat iets meer permanent is.
, bij die tuperwaredoosjes, de electronica dan in de doosjes of de doosjes over de electronica heenzetten?

bedankt, ik heb alleen een mr4tc waarbij de accu en de andere electronica gesplitst zit, met de tandriem ertussen, die ook afgedekt is.
is het dan makkelijk om alles in een keer af te dekken.. of zou ik gewoon deze manier gebruiken met een ander soort bakje

hoezo geen ballonnen om je ontvanger??
doe ze dan aan de zijkanten van je auto aan de buitenkant en om het af te maken ook een achterkant en voorkant.
dan ga je ipv door het water over het water.;)
en blijft alles droog zonder het probleem te hebben dat je je accu moelijk kan verwisselen.

je bedoeld door een ballon open te knippen?
of .. ik begrijp het denk ik niet helemaal,
of jij begrijpt niet wat mijn doel is..
alle electronica in 1 ballon?
of ?

Back