Dat is niet veel. Mijn ornithopters van dat formaat komen tot de 7 gram...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moerman, ik heb m'n tekening geplaatst. Zie vorige bericht
Interressant systeem. Ik denk wel dat kevin een punt heeft mbt gewicht en wrijving. Ik heb nog een bouwtekening liggen van een ornithopter met twee paar vleugels waarbij de slag van het ene paar een kwart achterloopt op de andere. Op die manier wordt het rubber continu gelijk belast en heb je dat verlies dus niet. Als je wilt kan ik je die tekening mailen. Het is een vrij groot model voor buiten.
Mijn ornithopter vliegt op zo'n 500 slagen. Hoeveel touw heb je daarvoor nodig?
Een alternatief is een overbrenging met eliptische tandwielen. Verkrijgbaarheid kan alleen wat lastig zijn.....
Hij is dus niet efficienter maar benut de energie van het elastiekje beter door hem verder af te laten wikkelen...
Ik heb wel interesse voor die tekening! Ik zal mijn e-mail adres sturen in een berichtje.Interressant systeem. Ik denk wel dat kevin een punt heeft mbt gewicht en wrijving. Ik heb nog een bouwtekening liggen van een ornithopter met twee paar vleugels waarbij de slag van het ene paar een kwart achterloopt op de andere. Op die manier wordt het rubber continu gelijk belast en heb je dat verlies dus niet. Als je wilt kan ik je die tekening mailen. Het is een vrij groot model voor buiten.