Stewie 13 okt 2011 #3 Kom mss ook wel. Maar dat zal dan zondag zijn... Nog wat karren met mijne Asso shortcourse (buggy's omver rijden enzo )
Kom mss ook wel. Maar dat zal dan zondag zijn... Nog wat karren met mijne Asso shortcourse (buggy's omver rijden enzo )
Stewie 13 okt 2011 #5 Als kurtje niet meegaat, dan blijf ik ook maar eens een weekendje thuis. Mij voorbereiden op terug gaan werken .
Als kurtje niet meegaat, dan blijf ik ook maar eens een weekendje thuis. Mij voorbereiden op terug gaan werken .
celifor 13 okt 2011 #6 Het kan zijn dat ik ook zondag in de namiddag kom rijden! @sleenad: zal je gm kaartje meebrengen @Stewie:werken...?
Het kan zijn dat ik ook zondag in de namiddag kom rijden! @sleenad: zal je gm kaartje meebrengen @Stewie:werken...?
sleenad 14 okt 2011 #7 Ik kan helaas enkel zaterdagnamiddag (hopelijk toch als ik niet moet gaan metsen) want zondag gaan we met de kids hossen in de bossen.
Ik kan helaas enkel zaterdagnamiddag (hopelijk toch als ik niet moet gaan metsen) want zondag gaan we met de kids hossen in de bossen.
Stewie 15 okt 2011 #11 kurtje zei: Gij rijdt gratis dus komde gij maar! Klik om te vergroten... k dan . What time? Reken het overslapen deze keer eens mee eh .
kurtje zei: Gij rijdt gratis dus komde gij maar! Klik om te vergroten... k dan . What time? Reken het overslapen deze keer eens mee eh .