OS Max 91HZ-R (3d) vraag

Houwdie,luitjes

Vorige week heb ik helaas in mijn Trex700N mijn Nitro motor gemold en moet vervangen worden
Ik had enige tijd geleden de lagers vervangen door peper dure SKF RVS lagers maar nu is er een kogel los gelopen waardoor ik een aardige vast loper in volle vlucht heb gehad een gelukkig mij heli niet heb verspild maar de motor OSMax 91HZ is aan vervanging toe.................

Mijn oog is op een OSMax 91HZ-R (3d) gevallen en heb zo eens een vraag op dit fora ofdat er iemand toch nog ervaring mee heeft met deze motor en met welke uitlaat deze dan vliegt(het liefst ook op een Trex700N) want ik vlieg nu met zimmerman uitlaat en weet niet ofdat goed gaat komen met de nieuwe versie van de OS 91HZ-R en waarschijnlijk moet er dus ook nog een ander uitlaat bij komen maar weet niet welke geschikt is voor op een Trex700N met een OS 91HZ-R (3d)

Graag eventueel jullie ervaring (als die er nog is met al dat electro geweld tegenwoordig)

Greetz
Jeroen

Vandaag tussen de REGEN buien door de Remaiden gehad van de nieuwe OS Max 91HZR Speed 3D Motor in de trex700n

nadat ik de startpen heb gemodificeerd starten en lopen
Veel te rijk natuurlijk maar pruttelt aardig
Voorlopig maar ff lekker rijk laten staan en dan na een tankje of 5a6 eens gaan fijn tunen..... maar hij loopt en starten geweldig

Greetz

Jeroen

Back