OSD GPS. Black Stork 2

Systeem zelf is niet zo slecht, maar de current sensor wil nog wel eens doorbranden.
Mocht dat gebeuren dan heeft je vliegding geen stroom meer, de rest kan je zelf invullen :)

Ik zou in jouw geval voor een Remzibi OSD gaan, kan je ook zelf instellen wat er op het scherm staat.

Ik heb hem hier nog liggen, doet het goed en er is nog niks doorgebrand.
Maar omdat ik een antenne tracker wilde ben ik overgestapt naar EZOSD.

Als je er nog belang bij hebt moet je het maar even laten weten.

Ez osd is ongeveer even duur. En heeft ook een multicopter setting waardoor deze niet telkens de home positie aanpast wat nog wel eens wil gebeuren met een osd die denkt dat deze stil staat vlak bij zijn launch punt.

Ez osd is ongeveer even duur. En heeft ook een multicopter setting waardoor deze niet telkens de home positie aanpast wat nog wel eens wil gebeuren met een osd die denkt dat deze stil staat vlak bij zijn launch punt.

Hugy, Wat is volgens jou momenteel de beste OSD/GPS ?

Ik heb zelf deze week nog voor de ezosd gekozen. Niet te veel zooi in het beeld, naar mijn mening het meest accuraat kwa hoogte en afstand. Ook de eventuele mogelijkheid om de tracker te gebruiken. En het is natuurlijk gewoon een echt stukje vakmanschap. Dus EZosd it is.

bestaat deze met gps ? ,ik zoek namelijk een systeem waar ook een home functie opstaat zodat ik altijd de terugweg kan vinden.
misschien een link ?

Zoek maar eens op EZ osd van immersion rc. Zie je alle functies wel staan. Dit is dus inclusief gps. Hierdoor geeft de osd hoogte, afstand, richting home, ampere verbruik, mah verbrui, voltage. En je kan nog extra dingen op het scherm zetten.

Al vraag ik me af of je gps etc wel nodig hebt op een multicopter. Je gaat toch geen afstanden vliegen dus zou een e-osd ook voldoen.

barometrische hoogte zou ik wel mooi vinden op mijn copter, hoogte is moeilijk in te schatten en meestal daal of stijg ik te snel

gps altitude is daarvoor niet accuraat genoeg

Back