nou hier dan de foto,s
De romp ,hier moet nog het een en ander aan gebeuren ,er moet nog een canopy gemaakt worden ,maar de mal van gips heb ik mee gekregen (wel gebroken)
De romp moet nog aan de onderkant rond geschuurd worden .
De vleugels sluiten ook niet erg mooi aan op de romp ,het past wel goed maar sluit niet mooi aan .
hier de vleugels ,de bovenste beplanking zit er nog niet op ,komt goed uit want zo kan ik nog draden trekken voor de servo,s .
de pennen zitten er in ,maar er zitten geen platten strippen bij (hoe heten die eigenlijk)
de vleugels zijn nog al krom ,vooral de rechter vleugel ,die is helemaal getordeerd ,hoe krijg ik dat weer mooi recht ?
stabilo,zo heb ik hem gekregen ,maar ik heb de hoogte en richting er net afgehaald .
want de hoogte wil ik wel los kunnen vervoeren (hoe dit het beste te maken ??)
zo dit waren de foto,s
Zoals jullie zien is er veel werk aan te doen .
ik denk dat dit wel een jaartje duurt voor dit helemaal goed komt .
Denk dat ik maar eens rustig begin met de stabilo in orde te maken ,en de vleugels richten ,want die zijn nog al krom ,hier zie ik ook het meest tegen op om ze goed te krijgen (tips).
Ik hoor graag van jullie hoe dit het beste aan te pakken ,want zo,n groot project heb ik nog nooit gehad .
o ja ,de remkleppen moeten er ook uit ,die zijn zelf gemaakt door de vorige eigenaar ,maar die sluiten niet goed en zijn nogal krom .
gr paulus