oude body spuiten

Hallo,

Ik wil graag mn body een andere kleur spuiten maar als ik een nieuwe body moet kopen kost dat rond de 90,- euro en ik wil het voor de eerste keer doen. en voor de eerste keer vind ik het toch wel een beetje veel geld. Ik had iets gehoord over op schuuren maar hoe werkt dat precies?

gr.

robert

je kunt ook met een doekje en wat terpetine de oude verf van de body af halen maar duurt wel ff;)

ok ik zal zo eens proberen. andere mensen nog ideeen?

mischien willen mensen het weten het gaat om een body van een FG baja

Carson heeft een speciaal middeltje om body's van verf te ontdoen. weet niet of het goed werkt maar het bestaat. Carson paint killer

wat je ook kunt doen is gewoon je body aan de buitenkant spuiten. eerst goed schuren en ontvetten met ammoniak bijvoorbeeld en dan overspuiten.
Heb het zelf net gedaan met mijn eigen buggy. De verf is wel wat zwakker natuurlijk en zal kunnen beschadigen met vreemde landingen maar het resultaat is best goed imo..

Dit is mijn buggy
LRP035.jpg

die ziet er wel een beetje kaal uit. en ik ben er net achter gekomen dat ik rood plastic heb. dus ik kan de verf er niet afhalen. Dan is de enigste oplossing dus om hem aan de buitenkant te spuiten.

Back