jef
PH-SAM
Mooi voornemen om alles terug in originele staat te willen brengen , hopelijk lukt het je maar het zal enorm veel werk zijn .
Eén van die boekjes dacht ik ook te hebben , zal er eens achter zoeken .
De motor zit aangekoekt met oude wonderolie , met opwarmen zal je meer bereiken dan met kruipolie , oude motoren die vast zitten leg ik altijd op mijn aladin petroleum kacheltje
en eens opgewarmd , ik schat ongeveer 100° , als je er op tuft (speekt) en je speek vliegt er in bollekes af is de temperatuur goed , dan kan je meestal alles demonteren .
De drijfstang hoort niet gebogen/getordeerd te zijn , misschien heb je dit zelf gedaan met de cilinder er willen af te draaien terwijl de zuiger nog aan de cilinder plakte .
Misschien kan je deze nog vinden op het www (ebay bv) en anders nieuwe maken .
Eens uit elkaar kan je alles reinigen in een ultrasoon badje .
Vuil
Proper
Groeten Jef
Eén van die boekjes dacht ik ook te hebben , zal er eens achter zoeken .
De motor zit aangekoekt met oude wonderolie , met opwarmen zal je meer bereiken dan met kruipolie , oude motoren die vast zitten leg ik altijd op mijn aladin petroleum kacheltje
en eens opgewarmd , ik schat ongeveer 100° , als je er op tuft (speekt) en je speek vliegt er in bollekes af is de temperatuur goed , dan kan je meestal alles demonteren .
De drijfstang hoort niet gebogen/getordeerd te zijn , misschien heb je dit zelf gedaan met de cilinder er willen af te draaien terwijl de zuiger nog aan de cilinder plakte .
Misschien kan je deze nog vinden op het www (ebay bv) en anders nieuwe maken .
Eens uit elkaar kan je alles reinigen in een ultrasoon badje .
Vuil
Proper
Groeten Jef
Laatst bewerkt: