Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Laat de motor eens nakijken bij PowerDekker... nu moet ik nog een keer lastig vallen,
het gaat om mijn Gaui X7,
ik heb nu nieuwe lipos,
een kleinere motor-tandwiel,
de ESC moet eigenlijk ook o.k. zijn,
dat enige wat tweede hands is, is de motor (van Sam),
en dat is idd dat enigste wat ik überhaupt tweede hands gekocht heb,
daarom vertrouw ik het niet ...
kan het zijn, dat hij mij een kapotte motor verkocht heeft, of dat de motor het gewoon niet goed doet ...
ik vlieg 5 minuten, de motor kakt in, alles is niet te warm en de lipos staan nog op 50 %, kabels ook gecontroleerd,
wil iemand de X7 hebben ... compleet met Gaui v-Bar en HV set-up en kan ook met lipos en ontvanger ...
bieten maar ... ik ben klaar mee, heeft trouwens Edge bladen voor en achter, nooit gecrasht !
Bedankt voor jullie hulp !!!
Groet
Uwe
zou ik doen ...Laat de motor eens nakijken bij PowerDekker
nieuwe lipos gekocht, ESC reset, nieuw motor-pin twee maten kleiner, kabels nieuw soldeert, ik vind de fout niet, dus verder met de motor, heb al geschreven aan Power Dekker, of die wil helpen, een nieuw setje motor en ESC Zijn toch 600 € en meer.Maar wat gebeurt er nu eigenlijk ? Een elektromotor kakt niet zomaar in, tenzij hij erg heet wordt. Maar dat is niet aan de orde volgens jou. Dan blijft over dat de regelaar gas terug neemt of dat de accu het niet aankan.