Oude garde helivliegers

Hey sprokkel je bent altijd welkom jongen:koud:enuh ik denk dat de oude garde nu tegen jullie opgaan kijken:worship:
Die jongelui zijn echt snel met sturen:thumbsup:

Gr john
 
... nu moet ik nog een keer lastig vallen,
het gaat om mijn Gaui X7,

ik heb nu nieuwe lipos,
een kleinere motor-tandwiel,
de ESC moet eigenlijk ook o.k. zijn,
dat enige wat tweede hands is, is de motor (van Sam),

en dat is idd dat enigste wat ik überhaupt tweede hands gekocht heb,
daarom vertrouw ik het niet ...

kan het zijn, dat hij mij een kapotte motor verkocht heeft, of dat de motor het gewoon niet goed doet ...
ik vlieg 5 minuten, de motor kakt in, alles is niet te warm en de lipos staan nog op 50 %, kabels ook gecontroleerd,

wil iemand de X7 hebben ... compleet met Gaui v-Bar en HV set-up en kan ook met lipos en ontvanger ...
bieten maar ... ik ben klaar mee, heeft trouwens Edge bladen voor en achter, nooit gecrasht !

Bedankt voor jullie hulp !!!

Groet
Uwe
 
... nu moet ik nog een keer lastig vallen,
het gaat om mijn Gaui X7,

ik heb nu nieuwe lipos,
een kleinere motor-tandwiel,
de ESC moet eigenlijk ook o.k. zijn,
dat enige wat tweede hands is, is de motor (van Sam),

en dat is idd dat enigste wat ik überhaupt tweede hands gekocht heb,
daarom vertrouw ik het niet ...

kan het zijn, dat hij mij een kapotte motor verkocht heeft, of dat de motor het gewoon niet goed doet ...
ik vlieg 5 minuten, de motor kakt in, alles is niet te warm en de lipos staan nog op 50 %, kabels ook gecontroleerd,

wil iemand de X7 hebben ... compleet met Gaui v-Bar en HV set-up en kan ook met lipos en ontvanger ...
bieten maar ... ik ben klaar mee, heeft trouwens Edge bladen voor en achter, nooit gecrasht !

Bedankt voor jullie hulp !!!

Groet
Uwe
Laat de motor eens nakijken bij PowerDekker
 
Maar wat gebeurt er nu eigenlijk ? Een elektromotor kakt niet zomaar in, tenzij hij erg heet wordt. Maar dat is niet aan de orde volgens jou. Dan blijft over dat de regelaar gas terug neemt of dat de accu het niet aankan.
 
Maar wat gebeurt er nu eigenlijk ? Een elektromotor kakt niet zomaar in, tenzij hij erg heet wordt. Maar dat is niet aan de orde volgens jou. Dan blijft over dat de regelaar gas terug neemt of dat de accu het niet aankan.
nieuwe lipos gekocht, ESC reset, nieuw motor-pin twee maten kleiner, kabels nieuw soldeert, ik vind de fout niet, dus verder met de motor, heb al geschreven aan Power Dekker, of die wil helpen, een nieuw setje motor en ESC Zijn toch 600 € en meer.
 
Low Voltage Cut 120 (12V) to 480
(48V) in 1.0 V increments. *12V

dus dat staat op standard of moet ik dan nog programeren 120 voor 12 volt, zou ik doen.

Dat andere is program cut 50 % ...
stel ik misschien op no cut

...
 
Back
Top