'oude' RC-Cars uit 1980 enzo...

:(
Hallo allemaal,

Ik heb een [b]serpent cobra [/b]uit de beginjaren 80.
Nu mist hier het grote tandwiel van wat naast het motortandwiel zit, dus op de centrale as.
Kan iemand mij daar aan helpen of heeft iemand een adresje?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Die heb ik denk ik nog wel....

Ik heb hier nog een halve Cobra staan met wat Spirit onderdelen.

Heel misschien als je Serpent mailt dat ze ook nog wel wat hebben liggen.

hallo,
misschien een rare vraag maar weet iemand de waarde van een oude tamiya 4x4 pick up body.
dat is een body voor op een three speed tamiya.

thanks

Dat ligt volledig aan de staat waar de body in verkeert. In welke staat verkeert de body waar jij het voor wilt weten?

body verkeert in redelijke staat, is niet echt gesloopt en vrij goed op te knappen,schuren spuiten . alleen achterkant cabine bij bevestiging stuk

en het gaat hier om de hilux, de mountaineer of de bruiser?

een euro of 80 zou ik dan op rekenen. Ik heb laatst alleen al het rearbed voor 40 euro weg zien gaan. Dit was niet echt beschadigd, maar wel gebruikt. Aangezien hier het voor-stuk bij zit, met wel beschadigingen. Maar nog redelijk te maken. Dan is 80 euro normaal, ik zou niet echt hoger gaan.

oké dan bedankt, ik dacht dat ik met de complete body voor €40 al erg duur zat maar dat valt dus wel mee.

Sander

Lance, je foto:
normal_toyota%204x4.jpg

of, nog beter:
toyota%204x4.jpg

(in het fotoalbum altijd doorklikken naar de grootste versie, en die gebruiken ;))

Gewoon in je fotoalbum doorklikken tot de grootste weergave. Dan met de rechtermuisknop klikken op de foto en 'eigenschappen' kiezen. Dan de gehele tekst die achter adres of URL staat selecteren en kopieren (CTRL-C).

Dan hier plakken tussen img tags, dus:
Code:
[img]hierwatjegekopieerdhebt[/img]

et viola!

Is die 3speed van jou? Mooi ding hoor. Ga je hem helemaal verkopen?

nee, ik heb alleen de body en die gebruik ik niet en dus wil ik hem verkopen.
komt er weer wat geld vrij voor een helikopter :wink:

Sander

haha, ok. Hmm even denken, ruilen tegen een nitro vliegtuig? Vliegt ook :P Ik doe er al een poos niks meer mee...

Dan laat ik het toch eventjes schieten, €80 heb ik niet zomaar slingeren...

Back