'oude' RC-Cars uit 1980 enzo...

hmm.. die grasshopper blijft een leuk uitziend autotje zeg :) en 10 euro is echt geen geld ervoor :D

wel mooi dat er een re-release van is geweest, is er in ieder geval weel mooi aan spares te komen. :)

tamiya_58346_grasshopper.jpg

Ik weet niet of het de zelfde body is.. lijkt er wel erg veel op. :)
(dit plaatje is ook gebruikt op ebay.nl voor de verkoop van een re-release grasshopper, dus ik neem aan dat dit hem dan ook is)

Laatst bewerkt:
Re-release is identiek aan de orginele... op de regelaar na!

Greetz, Aldert

Ik probeer eerst wel te repareren ieder geval, achterkant heb ik al opgelost met een oud antennebuisje die evendik is als het origineel.

Nu de voorkant nog :

Er moet trouwens ook nog een rooster bovenaan bij het raam komen.

Het zijn voornamelijk de "buizen" die stuk zijn.
Met welk materiaal ik de achterkant doe weet ik nog niet, eerst slijp ik er een rechts stuk uit met een slijptol(of ik zaag het er uit)

gisteren heeft min zoontje ook eens met men vrouw haar wagentje mogen rijden
een nikko (jaja ik weet het een nikko:))van +-30jaar oud en reed nog perfect en redelijk snel voor zen ouderdom
resultaat tegen de muur gebroken voorwiel stuuras en ophanging
en zeggen dat em met mijn volvo zeer goed kan rijden

Ik heb van een collega een oude elektro auto overgenomen.

Is het een auto van Graupner????
Wie heeft er informatie over deze auto.
RC%201.jpg

RC%202.jpg

RC3.jpg

RC%204.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik altijd een mooi ding vond was de Graupner Landjump Integra 4WD. 1982 tot 1986, dat weet ik niet meer. Dat was in iedergeval de tijd dat ik hem zag bij mij in de buurt. Hij werd op alle wielen aangedreven.

Laatst bewerkt door een moderator:
Afgelopen weekend mijn oude Revell Golden Eagle jeep weer eens opgedoken ... na heel wat jaar. Ligt behoorlijk uit elkaar, maar wil hem wel weer werkend maken.
Zal wel eens wat foto's maken als ik tijd heb.

Gammapooka screef: En als de wagen klaar is dan zie ik wel weer wat ik er mee doe(ben persoonlijk niet zo weg van electro autos).

Dan verkoop je hem toch aan mij.;):D

ey,

ik had een vraagje, kan iemand mij vertellen wat een tamiya audi quitro rally waard is hij is helemaal compleet en de body zit nog geen verf op. ik hoor het wel.

,daan

Welk chassis zit er onder de Quattro kap? TA-01 of tA-02? En is hij al gebouwd? Heb je de doos nog (helemaal gaaf?)

Iets meer info zou makkelijk zijn om een schatting te maken :) Foto's plaatsen zou nog beter zijn!

Back