Goed nieuws

Door het slechte weer heb ik het prototype niet kunnen testen buiten dus ben ik binnen maar aan de slag gegaan. Ik heb de software nu klaar. Tijd om in productie tegaan
Hij regelt het gas nu terug zodat de spanning net boven de minimum grens ligt. Ook al herstelt de accu, hij regelt de motor niet weer omhoog. Als de accu minder wordt regelt hij wel verder terug. Zodra je minder gas geeft dan het limiet krijg je de controle weer terug. Je hoeft dus niet het gas dicht te doen. Dit is een groot voordeel tov. de meeste andere oplossingen. De motor zal niet schokkend gaan lopen maar je merkt dat hij opeens gelimiteerd wordt
Verder maak ik er eerst 2 uitvoeringen van : 1 met led en 1 zonder.
Voordeel van de led is dat je kan zien hoeveel s hij detecteerd en wanneer hij gelimiteerd wordt. Nadeel is dat hij daardoor bij het opstarten even wacht met het signaal doorsturen naar de regelaar. De meeste regelaren hebben hier geen problemen mee maar sommigen wel, vandaar de 2e versie zonder led
De prijs zal voor beide versies gelijk zijn en schat ik nu op 10 euro voor een PCB versie (zelf in je servo kabel solderen, incl krimpkous) en 15 euro voor een versie gemonteerd in een verloop kabel. Bij beide versies moet je een draadje solderen naar de + pool van de accu stekker.
Ik geef op alle versies een levenslange garantie en gratis software update in geval van bugs (verzend kosten voor eigen rekening). Ik doe dit niet om geld te verdienen!!! Met de investering die ik moet doen in hardware en materiaal zal er weinig tot niets overblijven. Ik doe het vooral omdat ik het leuk vindt en zo een hoop mensen kan helpen
Email me of PB voor meer info. Ik begin volgende week met het aanschaffen van de benodigde spullen om de prints te kunnen maken. Zodra de eerst versies klaar zijn worden deze verstuurd

Ik kan er meteen 1 maken voor mijn voorraad PIC's op is

Dit moet eerst wel even genoeg zijn