Zo op de foto te zien zal ook de achterkant zakken, mocht je de moer verder kunnen aandraaien. Je kan ook plastic opvulring plaatsen aan beide zijde van het scheidingselement, die op het chassis is gemonteerd tussen de 2 veren, dit om zodoende de achterkant wat stijver te krijgen. Door wat meer opvulringen aan de ene of de andere kant te plaatsen, is het ook nog mogelijk om de rijhoogte van de achterkant iets te verstellen, tenminste zo het zich laat aanzien!!!!
Gewoon wat plastic ringen bij de bouwmarkt halen, een stukje er tussen uitzagen zodat je ze net over de stang kan klippen, anders moet je iedere keer de hele stang demonteren als je de setup wil veranderen!!!
PS het kan zijn dat de achterkant waar de motor zit, zwaarder is, hierdoor verliest het linker voorwiel ook snel het contact met de ondergrond, zoja, aan de motorkant de veren meer opspannen dan aan de andere zijde, om zodoende onbalans tegen gaan, rijhoogte kan aan weerszijde weer gecorrigeerd worden dmv de ringen, zoals boven beschreven!!