outdoor chucken op terlet

Geachte modelvliegers,
Graag organiseer ik een outdoor chuck-wedstrijdje, wanneer deze plaats gaat vinden is nog even onduidelijk. Dit komt omdat ik nog even moet afwachten op welke data we terecht kunnen, hopelijk kan dit in combinatie met een f3k winter-meeting gedaan worden.
De locatie zal hopelijk zweefvliegveld Terlet zijn.

De wedstrijd zal gevlogen worden over 3 ronden, bestaande uit de volgende taken;
Ronde 1 ; haal 10 minuten TOTALE vliegtijd met zo min mogelijk vluchten.
werktijd bedraagt 45 minuten.

Ronde 2 ; beste vlucht. maximaal 10 vluchten.
werktijd bedraagt 20 minuten.

Ronde 3 ; All up. eerste die land eruit. 10x all up=einde werktijd

Tussen de ronden door is er voldoende tijd voor een gezellig praatje of natuurlijk lekker dlg-en!

Heb je interesse en wil je meedoen? Stuur dan even een berichtje!

Vriendelijke groet Vincent Merlijn

merlijn@specialpainter.nl

Hoi Vincent,

Klinkt gezellig!! En dlg-en is natuurlijk altijd fijn! Maar euh

Hoe doe je mee met het chucken?
Ik bedoel, is dit een bepaald toestel, of zijn er regels aan het toestel?

Of kan ik een oude mimi vleugel op een bezemsteel plakken en mee doen?

Groet

Niels

Hoi Vincent,

Klinkt gezellig!! En dlg-en is natuurlijk altijd fijn! Maar euh

Hoe doe je mee met het chucken?
Ik bedoel, is dit een bepaald toestel, of zijn er regels aan het toestel?

Of kan ik een oude mimi vleugel op een bezemsteel plakken en mee doen?

Groet

Niels

Goed idee niels, doen! Geintje natuurlijk, maar er zijn idd geen regels wbt spanwijdte ed. Uiteraard moet eea wel veilig zijn!:lol:
rc ist verboten.
met de hand lanceren, dlg-worpen zijn toegestaan.

Vincent heeft het chuck virus te pakken. Het resultaat is dat er op zaterdag 1 februari een nieuwe meeting zal zijn op terlet.

Vincent regelt de chuck wedstrijd.
Er kan daarnaast met dlg's gevlogen worden.

Verzamelen vanaf 10 uur in het restaurant.

Vrijdagavond 31 januari rond 2000 uur komt hier een aankondiging of de meeting door gaat.

Groet,

Jeroen / Vincent

Ik wil Jeroen even bedanken voor het verzorgen van de prachtige locatie, zo te lezen is er kans dat de kantine ook open is;)
Nu hopen op goed weer en tot de 1e!

Chips! Slechte datum! ik ben helaas Sjaak (afhaak)

(kan ik gelukkig doorwerken aan mijn Full-size, en blijft de bezem bruikbaar, das ook fijn)

Geachte piloten,

Zaterdag 1 februarie is de enige datum die nog past op deze locatie, dus helaas geen uitwijkdatum. Het gaat simpelweg door met goed weer en anders gaat het over. Dit wordt de avond voor de wedstrijd hier op dit forum bekend gemaakt.

Verzamelen om 10.30 , het zou mooi zijn als de 1e chuck-ronde om 11.00 gestart kan worden.
de 2e ronde wordt voor de middag pauze gevlogen.
de 3e ronde chucken wordt om uiterlijk 14.30 begonnen.
vervolgens is er nog de gelegenheid om te dlg-en, een praatje te maken of nog even de plaatselijke uitbater vd kantine zn dagomzet spekken.
Prijsuitreiking zal om 16.00 zijn.

Ik hoop jullie mede-piloten op Terlet weer te zien!

Groet, Vincent

Afhankelijk van de wind en de terreingesteldheid krijgen beide evenementen hun eigen plekje op een van de strips. Ik zal de dlg meeting verzorgen en Vincent het chucken.

Neem met goed weer waarschijnlijk ook nog wat familieleden mee.
Is er een lijst met deelnemers of staan we straks met 4 man te gooien?

@ Theo,

Nee, er is geen lijst met deelnemers. Misschien kan iedereen die wil komen vanaf volgende week woensdag dat hier even aangeven. Dan is er in elk geval kijk op het weer. Als het weer een beetje ok is verwacht ik dat het weer gezellig druk zal zijn.

@ Theo,

Nee, er is geen lijst met deelnemers. Misschien kan iedereen die wil komen vanaf volgende week woensdag dat hier even aangeven. Dan is er in elk geval kijk op het weer. Als het weer een beetje ok is verwacht ik dat het weer gezellig druk zal zijn.
Goed idee Jeroen! De dag zelf gaat natuurlijk gewoon door, met of zonder chucken, er wordt sowieso lekker ge-dlgt door een ieder die dat wil.

Als mensen die van plan zijn te komen om te chucken even hun naam hieronder vermelden, is de deelnemerslijst voor het chuck wedstrijdje geboren.(ff de lijst kopieren en je naam toevoegen). Ik hoop op een gezellig aantal chuckers, ook de kleinere chuckers zijn zeer welkom, de jeugd heeft immers de toekomst, niet?

1. Vincent Merlijn
2.

Back