outdoor chucken op terlet

Hallo Maurice,

Ik zelf kom uit Arnhem. Ik wil je wel oppikken als dat je wilt; stuur dan via pb je adres/telefoon. Met de fiets is het vanuit het centrum ongeveer 10 km.
Er stopt overigens een bus weerszijde van de autoweg A50 t.h.v. Terlet. Je kunt dan in ieder geval altijd met de bus naar Arnhem als je het voorgezien houdt.

Groet Charles

Ik fiets elke dag naar school (10km heen en terug, dus 20 tot., ongeveer hetzelfde). Dus het moet wel lukken, is ook nog leuk om te fietsen, enige nadeel is dat het zo koud is en daardoor mijn keel het niet leuk vind. Maar dan leer ik de weg ook nog eens kennen, neem misschien nog wel iemand mee die ook geïnteresseerd is.

Toch bedankt voor het aanbod.

Maurice

Ik ben er sowieso niet bij. Vrouwtje loopt op krukken en moet volledige rust houden. Ik ben dus even de verzorgende echtgenoot

De meeting morgen gaat niet door. De verwachting is tot 1 uur regen met 12 ms wind op 10 meter hoogte. Vanaf 1 uur wat naspetteren en langzaam afnemende wind. Vanaf een uur of 3 droog en 6 ms wind. Helaas is er geen uitwijkdatum.

Voor de diehards die wat dichterbij wonen is er wel de mogelijkheid om vanaf een uur of 2 te vliegen, als het weer zich aan de verwachting houdt. Ik ben er de hele dag in de werkplaats.

De chuckfans kunnen natuurlijk ook een worp wagen.

@ Theo; sterkte en beterschap voor je vrouw.

Groet,

Vincent / Jeroen.

Uiteraard ga ik mijn best doen om op een andere datum en locatie een chuckwedstrijdje te organiseren. Ikzelf zit te denken aan het roosendaalse veld..Ik hoor graag van iemand een andere geschikte locatie. Een nieuw draadje wordt hierover gestart zodra eea duidelijk is.

Vlieggroeten, Vincent

De chuckwedstrijd wordt as zaterdag ochtend 17 mei gevlogen, tijdens het clubweekend van de NLC. Uiteraard is iedereen met een chuckie welkom om mee te vliegen. Meer info over de exacte tijd en locatie volgt.
Groeten, Vincent

Back