outdoor shocking shockflier

Als je goed leest heb ik et niet tegen jou maar tegen 666yeti666. :P Die had et over de modellen van foamyfactory.

raffie zei:
En 6 mm depron buigt echt niet zo snel hoor. Als je daar 'n mooi kruisje mee maakt, dan is dat echt wel stevig en torsieloos.

Helaas pindakaas..

Depron is enigzins flexy, dus zonder koolstof kruisverstevigingen of extra stukje depron om driehoeksverbinding te maken, blijft je stabilo tientallen graden achterlopen bij vleugel bij rollen

Ik laat bij 6 mm depron de extra versteviging in de staart meestal achterwege omdat het torderen stukken minder is als met een 3mm staart....

Niek zei:
Helaas pindakaas..

Depron is enigzins flexy, dus zonder koolstof kruisverstevigingen of extra stukje depron om driehoeksverbinding te maken, blijft je stabilo tientallen graden achterlopen bij vleugel bij rollen

Geen pindakaas Niek, maar ik moet toch even melden dat de staart van mijn extra 300 van batix3d geen tekenen van torsie of wat dan ook vertoont; ik heb wel 2 strips koolstof van 5 cm lang tegen de zijkant van het horizontale rompstuk gekleefd ter hoogte van de vluchtboord (2.5 cm ervoor, tot 2.5 cm voorbij de vluchtboord). Ik ben wel geen goeie modelpiloot, maar dat houdt niet in dat het model niet minder zou torderen. en tientallen graden, nee, mijn Knuffel deed dat wel, de mini3dx ook, maar dit model heeft er absoluut geen moeite mee.

Als ik goed naar die fot's kijk (link eerste post), dan zie ik dat de vleugel geen vlakke plaat is, maar toch een dun profiel bevat.
Kijk maar dan de zijaanzicht foto's en de achterlijst van de rolroeren.

Back