Psygho (Emil)
Forum veteraan
Vroeger tijdens mijn jeug opgegroeid met de sinclair spectum,vic20,v64, Amiga 500 , AT Pc 8086, Sx dx dx4, pentium, overdrive, etc etc etc
Ofwel redelijk computerminded.... Uiteraard hadden we ook spelcomputers.
Begon met de tsr80, toen een atari 2600, toen de 7800, vervolgens de NES,gameboy, gameboy color, sega mastersystem, mastersystem2,Snes, megadrive, mega cd,Game Gear, Atari jaguar,n64 gamecube,xbox,playstaion, playstation2, xbox360 en WII, en de DS lite bij... (mischien ben ik wat vergeten):Fade-color
Helaas heb ik nooit meer het goede oude gamen ontdekt, met al het heftige 3d spul van tegenwoordig.
Veel ge-emuleerd op de Xbox, maa rhet was het net niet.
Van de week de stoute schoenen aangetrokken, en heb eens lopen denken..
Waarmee had ik de meeste lol ??? Was toch wel de nes en snes...
De meeste lol was toch wel met mario.... Ik wist nog dat je op de snes alle mario-en had van de nes. En de nes is toch wel erg gedateerd....
We gaan eens even op marktplaats snuffelen....
En ik heb mezelf wat gekocht:
Snes in nieuwstaat, met mario allstars,en super mario world op 1 cassete.
2 originele controllers, met kabels, en alles erop en eraan, helaas geen doos. Maar goed ik wil spelen, niet verzamelen. Kosten 50,00 Viel me mee...
Verder nog Starwing FX, en Pilotwings voor 12,50 gekocht,bij een andere aanbeider, en ook nog f-zero voor 5,00 euro.
Het enige wat nog op me lijstje staat is Another world.....
Tsja dan ben je bijna35, en koop je nog weer een snes, hoe gek kan je zijn!:help:8-O:Fade-color
Mocht iemand nog wat games hebben of accesoires, houd ik me aanbevolen!
Stieken heb ik ook nog wel zin in een oude nes!
(per pb!)
Hoe moeilijk het heli vliegen me afgaat, zo makkelijk onthoud ik de video games.. Zat gisteren me even te verlekkeren met wat youtube filmpjes van de games, en dreunde zo het melodietje en de geheimen op....
Mijn vrouw, was verbijsterd, en stiekem wel iets geschokt.
Heb der zin in! Hoop enkel dat het te doen is op de 102cm breedbeeld lcd tv
Ofwel redelijk computerminded.... Uiteraard hadden we ook spelcomputers.
Begon met de tsr80, toen een atari 2600, toen de 7800, vervolgens de NES,gameboy, gameboy color, sega mastersystem, mastersystem2,Snes, megadrive, mega cd,Game Gear, Atari jaguar,n64 gamecube,xbox,playstaion, playstation2, xbox360 en WII, en de DS lite bij... (mischien ben ik wat vergeten):Fade-color
Helaas heb ik nooit meer het goede oude gamen ontdekt, met al het heftige 3d spul van tegenwoordig.
Veel ge-emuleerd op de Xbox, maa rhet was het net niet.
Van de week de stoute schoenen aangetrokken, en heb eens lopen denken..
Waarmee had ik de meeste lol ??? Was toch wel de nes en snes...
De meeste lol was toch wel met mario.... Ik wist nog dat je op de snes alle mario-en had van de nes. En de nes is toch wel erg gedateerd....
We gaan eens even op marktplaats snuffelen....
En ik heb mezelf wat gekocht:
Snes in nieuwstaat, met mario allstars,en super mario world op 1 cassete.
2 originele controllers, met kabels, en alles erop en eraan, helaas geen doos. Maar goed ik wil spelen, niet verzamelen. Kosten 50,00 Viel me mee...
Verder nog Starwing FX, en Pilotwings voor 12,50 gekocht,bij een andere aanbeider, en ook nog f-zero voor 5,00 euro.
Het enige wat nog op me lijstje staat is Another world.....
Tsja dan ben je bijna35, en koop je nog weer een snes, hoe gek kan je zijn!:help:8-O:Fade-color
Mocht iemand nog wat games hebben of accesoires, houd ik me aanbevolen!
Stieken heb ik ook nog wel zin in een oude nes!
(per pb!)
Hoe moeilijk het heli vliegen me afgaat, zo makkelijk onthoud ik de video games.. Zat gisteren me even te verlekkeren met wat youtube filmpjes van de games, en dreunde zo het melodietje en de geheimen op....
Mijn vrouw, was verbijsterd, en stiekem wel iets geschokt.

Heb der zin in! Hoop enkel dat het te doen is op de 102cm breedbeeld lcd tv