overdruk duwt duikzak leeg

In mijn wtc heb ik een 500ml infuuszak van een ziekenhuis ingebouwd, alleen vanwege "overdruk" word de zak weer leeggeduwd.
* op zich wel handig als "beveiliging", maar het resulteerd meestal de mijn boot (u47) binnen 30sec weer boven komt. De oorzaak is het tandradpompje; want die is niet "dicht".

iemand een tip?

ja ikke

festo ventieltje zoals ik reeds beschreven heb in een ander topic
dat kan je met een micro servo aan sturen
en het ventieltje is plastiek en waagt haast niet

groeten raf

voor de korte termijn kan je ook overwegen met een servo het slangetje dicht te drukken
of het slangetje te buigen zodat het afsluit. maar een electrisch ventiel is natuurlijk het mooiste...

Bedankt voor de tips!

ik zal eens opzoek gaan naar zo'n festo ventieltje. Want 18mei staat voor de deur en een model wat gecontroleerd ietsje langer onder blijft dan 10 secondes zou ik zlef fijner vinden. En scheelt ook in (pomp)stroom..

hallo

dit is het ventieltje waar ik het over heb
DC53123C7E304992ADA7D948ECAA4BFE.jpg

komt gewoon nog een mini servo bij te kijken

groetjes raf

hey RAF,

Dat ziet er gelikt uit! Lijkt wel een microswitch.
Ik heb bij Festo (online) gekeken, maar zie niets wat op jouw fotootje lijkt.
heb je typenr ofzo?

Kijk, dat is nu eens info waar we wat aan hebben!

Is het mogelijk om een gezamelijke bestelling te doen?
Tis maar een idee........

Kan ik dat als particulier bestellen?

Douglas

festo

Hoi .
Festo heeft een hele serie van deze meganiche ventielen,(stóbelventiel,druktaste)
De nenweite gaat van 2 mm tot 7 mm.
Ze zijn er met druk toetsen en hendels.
De aansluitingen van steeknippels,m5,1/4,1/8.
Harry.

bestelling festo

Hé Jan

Vandaag heb ik mijn bevesteging gekregen van Festo, had wel tevens vandaag telefonisch kontakt gehad en hieruit blijkt; dat als je een bestelling doet particulier het via het volgende E-maill adress doet Sales_be@festo.com .
De prijs van het Type S-3-PK-3-B is 19,90 euro ik heb er twee besteld hierbij komt wel nog 12,50 euro bij voor verzending.
Dus het is zeker beter een grotere bestelling te doen.
Betaling is franco .

Hoop hier u mee geholpen te hebben
Groetjes

Dirk.

@Drik,

Bedankt voor deze extra informatie.
Ik zal morgen eens een mooi mailtje met bestelling naar dat mailadres sturen.

hallo Harry

het is wel spijtig dat al deze ventielen 12 volt nodig hebben
en niet iedreen heeft 12 volt aanboord
ook het gewicht speelt soms een grote rol en alu of plastiek het maakt soms dat klein beetje verschil uit
ik had het mail adres niet meer
maar ja dat was het en het gaat met deze firma heel vlotjes ook wat betalen betreft

groetjes raf

ik ben telefonisch benaderd en heb een adres is Eindhoven gekregen die deze producten ook leveren. Alleen weer moeilijk moeilijk, want doen niet aan particuliere verkoop....
Minimale bestelbedrag waarvoor ik langs mag komen is EUR100,- dus ik heb 4 stuks besteld, iets meer dan ik en Douglas nodig hebben, dus wie heeft er nodig?
dinsdag 13 mei kan ik ze afhalen, dus zal ze meenemen naar de subsea dag

Laatst bewerkt:
Back