overgeschakeld op Axial 3D van parkfun

• Topicstarter Topicstarter kubuske
  • Startdatum Startdatum
K

kubuske

Guest
Hallo,

aangezien ik veel te veel problemen had met mijn MD500 ben ik teruggegaan en heb ik een andere meegekregen, (wel wat moeten bij opleggen) .
En het is de Axial 3D geworden
deze dus:
Axial 3D Long Ranger Red

Heb al een testvluchtje gemaakt (wat je een vluchtje noemt :D) en ben er echt helemaal weg van.
Ideale starter als je het mij vraagt, zal wel eens wat foto's trekken en hier op zetten, maar vertek overmorgen op reis dus zal zien wanneer het me lukt.

Nu kan ik eindelijk met een degelijk model leren vliegen om later over te stappen op een iets beter en duurder model.

Wat denken jullie van de deze?

Gr wim

Ik heb hem ook en vind hem best leuk. Heel stabiel (stabieler dan mijn 47G van Graupner geweest) en best te doen om een basis te leggen voor het latere betere werk.

Nu die 3D toevoeging achter de naam hadden ze kunnen weglaten. Dit heeft niets met 3D te maken.

Mijn rotorbladen zijn inmiddels allemaal overleden en ik wacht op een goed adresje voor nieuwe (Sparkfun is in Belgie enkel te verkrijgen via Promodels die ze doorverkoopt aan de winkelier en die verkoopt ze door aan ons, je snapt het al veel tussenpersonen die elk hun $$$ willen hebben)

Van mijn 47G had ik nog bladen liggen maar die passen voor geen milimeter op die van de Sparkfun.

Stevo

Back