OVERLEDEN : Jan Hendrik van Mouwerik

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door verfbrander, 2 apr 2022.

  1. Broeckx Ronny

    Broeckx Ronny

    Lid geworden:
    28 sep 2008
    Berichten:
    874
    Locatie:
    Hulshout Belgie
    Even niet op het Forum geweest en nu lees ik dit .
    Een groot verlies voor de modelbouwwereld , had altijd wijze raad en de nodige kennis van zaken .
    Oprechte deelneming aan zijn naasten .
    Ronny
    www.mothvzw.be
     
  2. Hans 1961

    Hans 1961

    Lid geworden:
    27 okt 2019
    Berichten:
    488
    Locatie:
    Veelerveen
    Jetje wat een verlies ik zit pas een klein jaartje op dit forum en Corrien had me al een paar keer goede raad gegeven en mijn zender van de 30 maar de 40mhz omgebouwd. Had al meerdere dingen van hem hier gelezen en vernam dat hij zeer veel kennis had en iedereen graag hielp. Dit wordt zeker een groot gemis voor ons en zeker ook voor zijn familie. Sterkte
     
  3. Rob

    Rob Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 mei 2002
    Berichten:
    1.948
    Locatie:
    Zutphen
    Ik las over het overlijden van Jan in een ander draadje en mijn eerste reactie was ongeloof. Erg jammer, Jan was een vraagbaak voor ons allemaal. Ook ik heb van Jan de nodige adviezen gekregen.

    Mijn medeleven voor de familie, sterkte met het verlies van jullie geliefde man, vader en opa.
     
  4. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Ik ben heel lang actief lid geweest van dit forum en heb vaak de figuurlijke degens met jan / Corrien mogen kruisen (vaak met een vette knipoog). De laatste tijd kom ik hier eigenlijk zelden, omdat het modelbouwen flink naar de achtergrond is geschoven. Maar zo af en toe kom ik nog even gluren en meestal kijk ik dan als eerste even hoe het er op "de berg" aan toe gaat. Zo ook nu, en dan lees jen een ietwat cryptisch bericht van Roel van Essen en vervolgens dit. Dat hakt er wel even in. Ik heb Jan nooit persoonlijk gesproken, maar volgens mij had hij nog grootse plannen met zijn duifje, zodra hij het over zijn hart zou kunnen krijgen om voor het laatst de deur van zijn lab achter zich dicht te trekken. Ik wens zijn familie en iedereen die hem kende alsnog alle sterkte toe met dit verlies.
     
  5. FHj Seller

    FHj Seller

    Lid geworden:
    26 aug 2015
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Biddinghuizen
    Nu net gelezen,

    Hier word ik toch stil van.
    Wilde hem eigenlijk net een mail sturen met een vraag.

    Frans
    Oud lid Modelbouw Vereniging Nijverheid
    Bestuur lid Treinen Club Midden Nederland (TCM)
     
    Vale Ouwe vindt dit leuk.
  6. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.827
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    daar zal weinig reply op komen...
     

Deel Deze Pagina