overstappen op brushless

dat moet kunnen met een iets kleineren prop
misschien daardoor niet optimaal maar goed genoeg
groeten jan

dat moet kunnen met een iets kleineren prop
misschien daardoor niet optimaal maar goed genoeg
groeten jan

met andere woorden, himax is dus het beste wat ik aan motors kan krijgen?
Nee ! Niet voor jouw toepassing !

je kunt nog overwegen een motor met vertraging of een motor met
een kleiner toerental te nemen
dus minder stroom dus langer vliegtijd!
bijv. himax 2025/3600 of nog minder himax 2025-2400
Dit zijn geen motoren met een laag toerental. Dit zijn juist motoren met een HOOG toerental waardoor voor jouw toepassing een vertraging noodzakelijk is.

Maar zelf weten natuurlijk.........
:D

Ok, dan ga ik dus nog geen leuze maken. maar nu weetik ondertussen wel wat ik NIET moet nemen, maar wat dan WEL? Er is zoveel te vinden. iemand met een ES die BL is gegaan die tips heeft?

Dit zag ik staan: hoi iedereen even een verslag van de omgebouwde eazy. met de nieuwe motor er in ,axi 2208/20 en accu 3 cellen lipo,1500ers. maar ik heb dus 2s LiPo´s dus lager voltage

rode de mijne vliegt ook wel op 2 cellen hoor
maar dan start hij niet meer op van het gras hi hi
maar wat wil jij iets meer vermogen of lichter en welke accu,s gebruik je
ik vlieg hem ook wel met 2 lipo,s 2200mah 90gram maar het zwaartepunt
ligt nu iets verder naar achteren .
eerst graag meer info rode dan kunnen we een goed advies geven
langer vliegen ???? meer vermogen ????wat is het max amps voor je accu ?????welke regelaar hoeveel amps???????
ik vloog hem ook met een mega 16-15-06 en 3 cellen met 6amps
maar met 2 cellen vloog hij ook nog wel maar niet met zo veel geweld .
groeten wiebe

hallo wiebe,

Uiteindelijk maar helemaal laten varen het BL idee. Nu mijn sun1000 doorgebrand was nadat ik me lipo gelijk na laden erop had gehangen kom ik toch weer met het idee bl te gaan nemen.

Ik heb nu een Pico Cub met speed 400. Volgens de beschrijvind moet er een gunther propje op en dan kan je gaan. ik heb er een standaart vertraging van graupner erop met nu een prop van GWS 1047

verder heb ik nu 2 akku's, beide 2000mah 2s. ik moet dus dan nog hebben regelaar en motortje.

wat ik wil? het vermogen mag ietsje meer. verder is de vliegtuid ook wel goed, als het uitkomt op meer vind ik het ook best ;) owja, mischien is het handig als ik het ook nog ooit voor andere s400 modellen kan gebruiken. in ieder geval sullen dat ook parkflyertjes zijn.

Als er meer info nodig is om tot een beter idee te komen dan hoor ik het wel van jullie.

Back