wellicht iets voor u ? ik heb er twee en ze mogen voor 25 euro per stuk of 40 per twee weg, ze zijn nieuw en ongebruikt, ik heb geen forza 450 meer.
omdat iemand deze post leuk vond, ga ik me toch zelf citeren en ...: ik ben de Oxy 3 gevlogen, ging super goed, en ik heb hem nu omgebouwd naar 3 blads, is iets anders, maar gaat ook super goed ! Groet Uwe
Ik overweeg de oxy3 285 of de 450L Dominator (nogal een verschil, ik weet t ) als eventuele opvolger voor mijn 450 Plus DFC omdat ik nog steeds veel lol heb met het vliegen met de 450 maar deze wel aan nieuwe lipo's en wat onderhoud toe is. De 450L Dominator 6S is een stukje voordeliger dan de Oxy3, op dit moment als kit met motor en esc 289,- Qua formaat is de oxy 3 verder ook een stapje terug maar dit topic doet vermoeden dat dit qua vlieggedrag niet zo is Servo's kan ik gewoon van de 450 overzetten, rest nog een regelaar (wellicht dat die van de 450 ook past maar wat aan de lichte kant is -> RCE-BL35P 35A), motor en lipo's. Wat me verder opvalt zijn de korte vliegtijden die ik hier voorbij zie komen. 3,5 min is niet echt veel om het zo maar te zeggen. Op dit moment neig ik naar de 450L Dominator maar wellicht dat jullie me kunnen overtuigen waarom de Oxy 3 eventueel een betere keuze zou zijn
Dit vind ik persoonlijk van de oxy3 285mm - vliegt uitermate goed - is heel erg betrouwbaar - kwaliteit en passing van de materialen is uitmuntend - vliegt relatief goedkoop, oa. Door zeer betaalbare onderdelen en lipo's - vlieggedrag voelt groots aan - door z'n formaat ook op kleinere veldjes te vliegen Ik heb er inmiddels 294 vluchten op zitten en ben nog steeds heel erg blij met de heli! Oxy is een onderdeel van lynx en doordat zij upgrade parts voor heel veel heli's maken kennen zij de pijnpunten en hebben deze doorgevoerd tijdens de ontwikkeling van de oxy3. De oxy4 staat trouwens op het punt van release, daar verwacht ik minstens zoveel van. Mvg Bas
Helemaal met eens Bas, de (kleine) Oxy vliegt echter als een groter ... herinner ik me aan mijn 450er , die was niet zo stabiel als de Oxy, wel moet ik zeggen, dat ik een v-Bar gebruik en snelle servo's. suc6 met de keuze Floris ! Groet Uwe
Ik heb nog eens wat overwegingen zitten maken en het wordt denk ik toch de Oxy3. De 450L komt weer te dicht in de buurt van een 500 en die heb ik al 1 Bovendien kan ik voor de Oxy3 o.a. de servo's van m'n 450 hergebruiken. Waarschijnlijk wordt het de 285 versie die toch net wat "groter" is. In eerste instantie ga ik dus de servo's en regelaar van m'n 450 gebruiken. Het gaat hier om een 35A regelaar. Kunnen jullie daar wellicht een bepaalde motor bij aanraden? De regelaar is ook geschikt voor 4s. Dat zou ook nog een mogelijkheid zijn dus.
Thx. Dan kom ik op € 342,- voor de Oxy3 285 kit, motor en 11t pinion incl. verzending. Vind het veel geld voor zo'n klein ding maar wil wel een opvolger voor m'n 450. Nog ff door twijfelen en dan misschien toch maar bestellen
http://www.rc-markt.de/kleinanzeigen/oxy-heli-oxy-3-mechanik-oder-flugfertig-wie-neu-2/ 2de hands misschien?
Nah, ik wil sowieso de 285 ipv de 255 en dan ga ik liever voor nieuw. Ik ga m'n 450 nog ff wat meer afmatten (kijken hoe lang die het nog vol houdt ) en als die echt niet meer wil dan koop ik gewoon de 285 (mezelf kennende waarschijnlijk eerder al )
Ik laat de Oxy3 toch nog even voor wat het is. Ik ben bang dat ik deze te klein ga vinden en dan vind ik het toch veel geld. Voor nu ga ik mijn 450 ombouwen naar 4S (daar is niet meer voor nodig dan een 10T Gaui X3 pinion en een 4s 1800mAh lipo), dat kost me maar 25,- voor hopelijk nog meer plezier daar mee en dan houd ik m'n ogen open voor iets anders (Oxy4 wellicht of Goblin 380). In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden en tips!
De oxy is z'n geld waard. Maar ook wel een prijzig machientje inderdaad. Vliegt wel als een malle. Maar 750 tot 1000 euro ben je zo kwijt inderdaad
Dus ik dacht van 't weekend, zal ik naast een nieuw kapje nog meer onderdelen mee nemen bij Koen voor de Oxy. Neuj, dat ding heeft nog niks, vliegt nog prima. En ja hoor, gisteravond sleepte ik 'm inverted door het hoge gras ... het moest er eens van komen Schade, 1 maingear
gelukkig alleen klein schade, vaak gaat ook een feathering-shaft mee of een lager, maar verder idd goed en goedkoop te repareren, solide heli, en een aanrader.
Heren, het volgende in de aanbieding Geheel gebouwd en afgesteld vliegklaar ( zonder fbl) 20 vluchten op de teller nagelnieuwe Oxy3-Qube3 blads met 285 stretchkit, Tareq landing gear, alu tail upgrade alu canopy studs 4 x servoking servos 50A hobbywing platinum pro esc eox 4100kv motor sls 1550mah lipo geen 750 euro hoor 375,00 en hij is voor jouw