Pöting Speedcup 13 juni 2015

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door Haagse Helicopter Vlieger, 1 apr 2015.

  1. Haagse Helicopter Vlieger

    Haagse Helicopter Vlieger

    Lid geworden:
    13 mrt 2011
    Berichten:
    46
    Op 13 juni is er de 5e speedcup bij Pöting in Haiger Allendorf statt. Ca. 350 km vanuit Den haag.

    Ik ga zelf voor het eerst meedoen en wellicht zijn er nog andere piloten die dit ook wel willen doen. Via de site van Pöting Home kan je jezelf inschrijven. Bernd schreef mij dat het ook gewoon een leuk treffen is met veel fun. Ook wel spectaculair om sommige helies over de 300 km/h door de lucht te zien knallen.
    Ik heb niet de illusie om eerste te worden maar zeker ook niet laatste. Heb de keuze uit drie speedhelie, TDR, Diabolo of Goblin Speed.

    Er zijn op het veld voorzieningen om te kamperen met een caravan of tent. Dus als er nog meer Nederlanders zijn die dit een keer willen meemaken, kom langs als supporter of doe gewoon mee. De drempel is laag heb ik begrepen van Bernd en ook het gaat om de fun en spectakel.
     
  2. Haagse Helicopter Vlieger

    Haagse Helicopter Vlieger

    Lid geworden:
    13 mrt 2011
    Berichten:
    46
    Vergeet nog te melden dat je met elke heli die je wilt in kan schrijven.
     
  3. heimhelicopters

    heimhelicopters verslagschrijvers

    Lid geworden:
    23 mrt 2005
    Berichten:
    1.789
    Locatie:
    hengelo
    Lijkt mij ook een mooi evenement om eens te bezoeken. Ik wens je alvast veel succes. De zondag erna heb ik een F3c wedstrijd in Well. Daar kom jij zo'n beetje langs als je terug naar huis gaat!

    Steven.
     

Deel Deze Pagina