jan brilman
Forum veteraan
De afgelopen weken waren er twee kampen.
Kamp 1 zei: starten uit de hand, niet doen, dat wordt een crash, wil niet, eindigt met brokken, etc.etc.
Kamp 2 zei: geen enkel probleem, doen wij ook, twee vingers in de neus, non-event, etc.etc.
Bij de eerste start was hij dus niet uitgetrimd (bleek heeeeeeel veel down te moeten hebben), er stond weinig wind: kamp 1 heeft bijna gelijk gekregen!
Werper: Bert van der Vegt, dank, piloot: Peter de Wit (klopt dat???) heel veel dank, hij heeft 'm gered.
Zie het filmpje.
Als mensen hem nog zien of zijn 06 of emailadres hebben: ik zou hem (piloot) graag nog even bedanken en spreken; toen ik weg wilde: velden noch wegen.
En dan nu de beelden.
In de consternatie uitlaatjes (motor) er verkeerd om in gedaan . . .
Nog even kijken . . .
Daar gaat 'ie . . .
Schitterende beelden! ( . . . )
De tweede vlucht was al een stuk beter, maar uiteindelijk kon er niet meer down getrimd worden: grens bereikt.
Piloot: 'Hij vliegt beter dan je nu ziet' (door limiet zender).
Kijk, dat zijn hoopgevende berichten.
Tweede landing was ook prima, de air scoop (het 'hondenjok) is zelfs nog heel.
Morgen eens kijken hoeveel er nog in de accu's zit.
Motor demonteren en nieuwe kogellager er in.
Kortom: een vruchtbare, productieve dag: we zijn een heel stuk verder!
jan.
Kamp 1 zei: starten uit de hand, niet doen, dat wordt een crash, wil niet, eindigt met brokken, etc.etc.
Kamp 2 zei: geen enkel probleem, doen wij ook, twee vingers in de neus, non-event, etc.etc.
Bij de eerste start was hij dus niet uitgetrimd (bleek heeeeeeel veel down te moeten hebben), er stond weinig wind: kamp 1 heeft bijna gelijk gekregen!
Werper: Bert van der Vegt, dank, piloot: Peter de Wit (klopt dat???) heel veel dank, hij heeft 'm gered.
Zie het filmpje.
Als mensen hem nog zien of zijn 06 of emailadres hebben: ik zou hem (piloot) graag nog even bedanken en spreken; toen ik weg wilde: velden noch wegen.
En dan nu de beelden.
In de consternatie uitlaatjes (motor) er verkeerd om in gedaan . . .
Nog even kijken . . .
Daar gaat 'ie . . .
Schitterende beelden! ( . . . )
De tweede vlucht was al een stuk beter, maar uiteindelijk kon er niet meer down getrimd worden: grens bereikt.
Piloot: 'Hij vliegt beter dan je nu ziet' (door limiet zender).
Kijk, dat zijn hoopgevende berichten.

Tweede landing was ook prima, de air scoop (het 'hondenjok) is zelfs nog heel.
Morgen eens kijken hoeveel er nog in de accu's zit.
Motor demonteren en nieuwe kogellager er in.
Kortom: een vruchtbare, productieve dag: we zijn een heel stuk verder!

jan.